پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

از درخواست پیگیری حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تا بالا رفتن قیمت سموم کشاورزی

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۲۳ خرداد از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و سوم خرداد ماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است. 


ب

 



با عرض سلام و خسته نباشید می‌خواستم راجب بخشنامه نرخ ده درصد بالاتر از کارخانه خودرو در بازار آزاد را هیچ اعمالی و نظارتی نمیشه رو پیگیری کنید نیاز مبرم به خودرو داریم و ما الان سردرگم ماندیم چیکارکنیم و طرح مسخره قرعه‌کشی رم از دست دادیم. باکمال تشکر



سلام چرا حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چند ماه هست که ۱/۶۴۸۰۰۰ واریزمی شه چرا پرداخت نمیشه.

 



باسلام، سؤالی درباره سهام عدالت، من خانواده‌هایی رو می‌شناسم که با وضعیت خوب، شغل خوب با درآمد بالا، دوتا ماشین، دو تا خانه، سهام عدالت چهارنفره، یارانه، معیشتی، دارد. ولی من که دوازده ساله مستأجرم، با دو فرزند، خانه ندارم ماشین ندارم، با این درآمد کرونایی، با این وضعیت سهام هم ندارم. آیا این عدالت است؟ بهتر نبود سهام رو از هر خانواده به یک نفر سرپرست می‌دادند تا همه داشته باشند قضاوت کنید.



از شما خواهشمندیم قانون تسری فوق‌العاده خاص پزشکی قانونی به کارکنان سازمان زندان‌های کشور که بدون هیچ ابهامی در سال ۹۱ پس از تصویب مجلس و شورای نگهبان به دولت جهت اجرا ابلاغ گردیده را پیگیری نمایید که هرچه سریع‌تر به اجرا گذاشته شود. با تشکر از مساعدت شما؛ کارکنان زندان‌های کشور


 

یه سؤال برای مسکن آیا واقعاً منه روستای که پنج سال با زن و بچه کار کردیم تا تونستیم یه قطع زمین بخریم آیا واقعاً با این گرانی مصالح ساختمانی و میلگرد که هر تن میلگرد شود ۶میلیون تا ۷میلیون خدای چند سال دیگر کار کنیم تا بتونیم سه تن میلگرد بخریم این فقط میلگرد مصالح دیگرم بماند و اگر هم بخواهیم خانه مسکن که در تلویزیون اعلام کردن منی که کل حقوقم یک میلیون دویست هست وجدانا چطور میتونیم صاحب خانه بشیم آیا واقعا فکر کارگر بدبختم می‌کنند یا اینکه فقط فکر درامد کارمند آن پولدار رو می‌کنند آیا واقعا فکر کارگر که درامدش زیر یک میلیون پانصد هست چطور قسط خانه بد و چطور خرج خانواده رو در بیار پیش خودشان میشینن و فکر‌های فضای می‌کنند آیا تو روستا‌ها هم‌فکری می‌کنند که تا حالا مانشنیدیم منه روستای هم ببخشید چندین شغل که از دستمان برمی‌آید و درامدی نداریم که به آن فکری که داریم چطور از شهر که سرایدار هستم و از دست مجبوری در شهر آمدم که نمی‌توانم هیچ شغلی انجام بدم ماندم که چه کنیم احمدی هستم از استان گلستان بچه روستا تو رو خدا به فکر روستا هم باشید که مجبور نشیم کوچ کنیم شش هفت سال از روستا مهاجرت کنیم بیایم شهر که به خدا دلم لک زد که بتونم یه خانه درست کنم برم یه درآمدی که چندین شغل از دستم برمی‌آید آرزو شود برام با تشکر از شما بزرگواران که صدای ما رو هم به مسؤولین برسانید خدا خیرتان بد ممنونتان هستیم واقعاً اگر خدا رو قبول دارید به فکر ما روستایی‌ها هم باشید سپاسگذارم.



سلام خسته نباشید آقای شریعتمداری وزیر رفاه تاکنون دستورالعملی برای افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب نکرده بازنشسته‌ها هم مثل همه اقشار در سال جدید منتظر این افزایش حقوق هستند لطفاً اقدام شود.



این‌جانب از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر هستم با توجه به اینکه این سایت خبری همیشه پیگیر مطالبات دانشجویی بوده خدمت شما عرض کنم با توجه به شیوع کرونا در کنار اینکه دروس ما این ترم به‌صورت آنلاین و بی‌کیفیت برگزار شده و دروس عملی هم کلاً برگزار نشده و دروسی داشتیم که حتی مجازی هم هیچ کلاسی نداشتیم، اما باید شهریه دانشگاه را به‌صورت کامل پرداخت کنیم، حتی برای دروسی که هیچ کلاسی برای آن برگزار نشده است، در غیر این صورت مجاز به امتحان نمی‌باشیم. هیچ‌کدام از مسئولین دانشکده و دانشگاه هم اعتنایی به اعتراض ما نمی‌کنند. از شما تقاضا دارم لطف بفرمائید و پیگیر این مطالبه دانشجویی ما باشید.



پیمانکارِ اداره راه و شهرسازی هستم (راه روستایی) علیرغم اتمام پروژه مورد پیمانم در سال۹۴متأسفانه تاکنون موفق با دریافت طلبم از اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان نشده‌ام این در حالی است که اصلاً کسی به فکر ما نیست.



با سلام خسته نباشید بنده در سال ۹۱یک عدد واحد از ساختمان‌های مسکن مهر نام‌نویسی کردم که قرار بود در سال ۹۳تحویل بدن، اما تا الان هیچ‌گونه خبری نیست، پیمانکارش همش امروز فردا می‌کند، این پروژه ولایت ۱۴۰واحد می‌باشد تا الان هیچ‌گونه تحویلی انجام نگرفته، نشانی، استان همدان، شهرستان بهار، میدان آزادگان روبه روی فرمانداری، ممنون میشم رسیدگی شود، جعفری هستم از بهار همدان.



سلام شما رو به خدا وزیر کشاورزی رو بیارید باهاش حرف بزنید سموم کشاورزی چرا سه برابر قیمت شده مگِ برنج قیمتش بالا رفته که اینا این‌قدر قیمت بالا بردن هرروز قیمت می‌ره بالاتر گناه ما چیه شدیم کشاورز .. ما در سال اگر یه هکتار زمین کشاورزی داشته باشیم با این‌همه هزینه ممکنه تا ۴۰ میلیون فروش کنیم، ولی آدم‌هایی هستند تو مملکت میلیارد دارن سود می‌کنند و بالا می‌کشند شمارا به خدا بداد ما برسید. رمضان صادقی هستم مازندران شهرستان امل روستای مریج محله


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد طباطبایی
۱۰:۲۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
پس چرا حقوق بازنشستگان زیاد نمیشود پس کی مجلس می خواهد به ای قضیه ورود کند و حقوق این قشر زحمت کش جامعه را مورد بررسی قرار دهد. آقایون نماینده لطفا استیضاح وزیر کار را در دستور کار خود قرار دهید.وزیر کار و رئیس سازمان تامین اجتماعیهر چه زودتر برکنار شوند تا درس عبرتی برای دیگر وزیران کشور شود.
آخرین اخبار