پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

از قطعی اینترنت در منطقه قشلاق جیتو شهرستان قرچک تا درخواست لغو امتحانات حضوری دانشگاه‌ها

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۲۱ خرداد از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و یکم خرداد ماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است. 


ب

 


اینترنت Adsl منطقه قشلاق جیتو از بخش‌های شهرستان قرچک از تاریخ ۱۳ خرداد تاکنون قطع شده و کسی هم پاسخگو نیست. دفتر پیشخوان، پست بانک، کافی‌نت و مغازه‌ها و دانش آموزان و دانشجویان و کلیه مردمی که از اینترنت خانگی Adsl استفاده می‌کنند رو با مشکل جدی روبه‌رو شده‌اند؛ و هرچقدر پیگیری کردیم به نتیجه‌ای نرسیدیم و از مسئولین هم کسی پاسخگو نیست و، چون منطقه محرومی هشتش هیچ‌کس اهمیتی نمی‌ده لطفاً اطلاع‌رسانی کنید.


سلام. می‌خواستم بگم که بنده دانشجوی کارشناسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هستم. این دانشگاه ۲۰ هزار دانشجو چطور امتحان حضوری می‌خواد برگزار کنه؟ چرا غیرحضوری برگزار نمی‌کنند؟ لطفاً از مسئولین پیگیری کنید؟


آقا لطفاً یه گزارش درباره سامانه سهام عدالت سعدی زیر نظر کارگزاری فارابی تهیه کنید کل مردم رو به بهانه استعلام سهام عدالت عضو خودشان کردن و هر کی رفته به سایتشان دیگر نمیتونه کارگزاری دیگه‌ای انتخاب کنه واسه فروش سهام عدالت. سعدی هیچ خدماتی ندارد و اصلاً فقط مردم رو گول‌زده.


۲ ماه است که خودرو‌های مردم در پارکینگ‌های نمایندگی‌ها خاک می‌خورد و کسی هم جوابگو نیست. بسیاری از مشتریان ماشین هارو لازم دارند، ولی گرفتار بازی ایران‌خودرو شدند از شما که زبان مردم هستید تقاضا می‌کنیم که پیگیرشید که چرا خودرو‌های دوگانه پلاک نمی‌شوند این وسط فقط مشتری متضرر خواهد شد عاجزانه تقاضا می‌کنم که پیگیرشید.


سلام لطفاً به سایت عصر ویرا بروید این سایت در سایه ارائه خدمات مجازی از سیستم هرمی جهت جذب افراد استفاده می‌کنند.  من بعد از اینکه توسط یک نفر ثبت‌نام کردم فهمیدم سیستم هرمیِ حالا که می‌خوام انصراف بدم پول رو پس نمی‌دهند.  خودتان با دقت بررسی کنید می‌بینید که سیستم ۱۰۰% هرمیِ، ولی در سایه است.


سلام، آیا برای احراز هویت در دفاتر پیشخوان جهت گرفتن کد بورسی ۴oooo هزار تومان هزینه باید پرداخت کرد.


سلام چرا یارانه افرادی مثل ما که هفت سال پیش قطع شده به علت جدا کردن از خانواده مان و هیچ کاری یاخونه یا ماشینی نداریم و فقیریم و خیلی مثل ماهستن به سایت یارانه جامانده‌ها نگاه کنید مگرما ایرانی نیستیم این کشور اسلامی برای حق باید تلاش کنه نه ناحقی.


سلام خسته نباشید امروز در قم یکی که از بانک وام گرفته بود قسطانش عقب افتاده بود خانه اش را به مزایده گذاشته بودن جلوی بانک با اره‌برقی ماشین رئیس بانک رو می‌خواست داغون کنه که خوشبختانه با حضور مردم ختم قائله شد تصاویرش روگرفتم براتان بفرستم؟


با سلام خدمت نماینده‌ی گرامی.  ضمن خسته نباشید و احترام، ما آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی با توجه تبعیض اعمال‌شده بین نهضت و ۳ گروه دیگر (پیش‌دبستانی، شرکتی، سرباز معلم) خواستار طرح دوفوریتی انتقال آزمون تحمیلی تبعیضی؛ همانند سه گروه دیگر به بعد از دوره‌ی دانشگاه فرهنگیان هستیم.


با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما در مورد سایت (کارمند ایران) که باید اطلاعات کلیه کارمندان دولت در آن ثبت بشه متأسفانه سایت اطلاعات ثبت احوالش به‌روزرسانی نشده و سامانه برای ثبت اطلاعات کارمندانی که تغییر نام یا نام خانوادگی داده‌اند یا پسوند خود را حذف نموده‌اند خطا می‌دهد و اطلاعات آن‌ها رو ثبت نمی‌کند با توجه به اینکه از ابتدای خرداد معیار واریز حقوق ثبت اطلاعات در این سامانه است و این مشکل باعث نگرانی بسیاری از کارمندان عزیز شده است از شما خواهشمندم پیگیری کنید یا ویرایش در سایت قرار دهند یا اطلاعات ثبت‌احوال سامانه رو به‌روزرسانی کنند با سپاس از شما.


با سلام. گروه صنعتی انتخاب ۱ ماه پیش‌آزمون استخدامی مجازی برگزار کرد برای استخدام بیش از ۳۰۰ نفر و ۳۰ هزار تومان برای آزمون دریافت کرد. بعد از برگزاری آزمون سایت از دسترس خارج‌شده و هیچ‌کس رو هم استخدام نکردند. هیچ‌گونه پاسخگویی هم ندارند. لطفاً پیگیری کنید. یه نوع کلاه بردای جدیده ظاهراً.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار