عضویت ۲۴ دستگاه اجرایی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در قزوین گفت: ۲۴ دستگاه اجرایی، ارگان و نهاد همراه با تشکل‌های مردم نهاد به حکم قانون عضو این شورا هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم معارفه مدیر کل جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: ۲۴ دستگاه اجرایی، ارگان، نهاد و تشکل‌های مردم نهاد به حکم قانون عضو این شورا هستند، بنابراین شورا مختص چهار و پنج نفر در استان نیست بلکه شامل همه می‌شود.

لطفی افزود: لحظه شناسی و حرکت بر صراط مستقیمی که مقام معظم رهبری به این نهاد نسبت دادند مربوط به همه اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

او اضافه کرد: نگاه‌ها و سلایق سیاسی در کشور از ابتدای انقلاب وجود داشته است و به طور معمول دستگاه‌های اجرایی، قوه مجریه و مجلس تأثیرپذیر از این گرایش‌های سیاسی بودند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاد فراسازمانی با عملکرد فراجناحی است و مختص به هیچ دولت و کابینه‌ای نیست.

لطفی گفت: نگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حفظ هیچ جناحی با هر عنوانی نیست بلکه خادم مردم شریفی هستیم که خود آغازگر نهضت بودند و بیش از ۴۰ سال در برابر همه توطئه‌ها ایستادگی کردند.

او با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: این پرده‌ها کنار رفته و چهره ضد بشری کاخ سیاه خود را نشان داده است.

لطفی افزود: اگر برخی دنبال بزرگ کردن چهره سیاه و کریه آمریکا هستند در واقع دارند از جهل عده‌ای سواستفاده می‌کنند.

لطفی گفت: یکی از طرح‌های آمریکا برای کشور‌های اسلامی در بحث جمعیتی است، این تهدید جمعیت و به سمت پیری رفتن جمعیت، موضوعی است که مقام معظم رهبری زنگ خطر آن را به صدا درآوردند، ولی هنوز گوش‌ها این پیام را نگرفته است.

او افزود: اگر جمعیت جوان نباشد، جهش تولید خلاقیت هم نخواهد بود بنابراین هفته افشای حقوق بشر آمریکایی باید جدی گرفته شود.

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: شورا‌ی هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از نهاد‌های بسیار مهمی است که برای هماهنگی فعالیت‌های انقلاب شکل گرفت وتلاش‌های زیادی در شعائر اسلامی کرده است.

جمالی پور افزود: دشمن تمام ظرفیت را بسیج کرده است تا اصل نظام را مایوس، وحدت را خدشه دار کند و با دامن زدن به اختلافات ظرفیت‌های جامعه را تباه کند.

او اضافه کرد:برای صیانت از ارزش‌های نظام و شهدا باید دشمن را شناخت و خواسته مقام معظم رهبری تقویت وحدت و تکریم مردم و تعظیم شعائر است.

حجت السلام قابل رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم در این مراسم گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از فرصت‌های مضاعف و توان ادارات استفاده ویژه کرده است و از نهاد‌ها کمک می‌گیرد تا مناسبت‌های انقلاب را برجسته و در معرض دید جهانیان قرار می‌دهد.

او افزود: شورا وظیفه اش خنثی سازی توطئه هاست و اگر این شورا وجود نداشت بی شک اشکالات فراوانی درایجاد و راه اندازی مراسم‌های مختلف شاهد بودیم.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام قابل قدردانی و حجت الاسلام حسن شهسواری به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار