کاهش ابتلا به کرونا منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیر شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان گفت: برای کاهش آمار ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

کاهش ابتلا به کرونا منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر حاتم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان در جلسه شورای سلامت به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کاهش بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: مسئولان و کارکنان ادارات باید به رعایت مسائل بهداشتی پایبند باشند.

او افزود: با تشریح دستورالعمل‌ها و تهیه ملزومات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محل کار، باید شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای کارکنان فراهم گردد.

حاتم زاده از مرکز بهداشت شهرستان بخاطر شناسایی بموقع بیماران کرونا مثبت و تلاش‌های شبانه روزی تمام پرسنل شبکه بهداشت و درمان به ویژه واحد مبارزه با بیماری‌ها که در شناسایی بیماران مبتلاء تاکنون بسیار موفق عمل کردند، تشکر نمود و با اشاره به فرهنگ‌سازی و نقش رسانه‌ها در مبارزه با کرونا ویروس اظهار داشت: توجه به این امر بسیار حساس و مهم است و قطعا در ادامه مسیر نیاز به کمک آن‌ها برای فرهنگ‌سازی در جامعه داریم.

در این جلسه، مسائل و مشکلات حوزه آب شرب شهرستان و رفع نواقص شکستگی لوله‌ها و نیازمندی‌های آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص بیماری‌های مشترک انسان و دام همچون تب کریمه کنگو، تب مالت، هاری و... که نیازمند توجه جدی دامپزشکی است مقرر گردید اجرای پروتکل‌های بهداشتی و ورود دستگاه‌های اجرایی به صورت تیمی انجام شود.

عباس پورعاطف معاون سیاسی فرماندار دشت آزادگان با تأکید بر لزوم اجرای مصوبات قرارگاه گفت: ویروس کرونا در حال گسترش است و مردم باید در خانه‌ها و شهر‌های خودشان بمانند، بهداشت فردی را رعایت و از ارتباطات و حضور در تجمعات، پرهیز کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.