برخوردقاطع با متصرفان اراضی منابع طبیعی

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: با متخلفان و متصرفان اراضی منابع طبیعی برخورد قضایی می شود.

برخوردقاطع با متصرفان اراضی منابع طبیعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسفندیار خزایی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: ما از ۱۰ گروه گشت و بازرسی در همه شهرستان های استان برای  حفاظت و صیانت از عرصه‌های طبیعی کمک گرفته ایم.

او افزود: با همکاری قضات استان هم  برخورد قانونی و سخت گیرانه با متجاوزین به اراضی ملی می شود.

 خزایی با بیان اینکه  هم اکنون یگان حفاظت منابع طبیعی بطور مستمر در عرصه های منابع طبیعی اکیپ های گشت و مراقبت دارد اظهار کرد: همکاری و همراهی قضات در برخورد قاطعانه با متصرفان به منابع ملی قابل تقدیر است و مقدار قابل توجهی از اراضی ملی تصرف شده با صدور آرای محاکم قضائی شهرستان به بیت المال بازگشته است.

خزائی با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی در بهره‌برداری اصولی و حفاظت از منابع ملی گفت: مردم هم به منابع طبیعی به عنوان سرمایه‌هایی ملی نگاه کنند تا برای آیندگان حفظ و حراست شود.

سعید احمدی فر، رئیس دادگستری دادستان شهرستان ملایر هم با اشاره به اینکه در صیانت از بیت المال و برخورد بازدارنده با متجاوزین عرصه‌های ملی اهتمام داریم  گفت: با همکاری منابع طبیعی در برخورد قاطعانه با زمین خواران متخلفین به عرصه‌های منابع طبیعی از هیچ گونه تلاشی کوتاهی نخواهد کرد  و با قاطعیت با زمین خواری برخورد می‌کنیم.

او بیان کرد: در کنار پیشگیری و بازدارندگی از جرم احترام به قانون هم ملاک عمل است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار