دولت باید نظارت منسجم و دقیقی بر بازار داشته باشد

امام جمعه رستاق گفت: دولت باید نظارت منسجم و دقیقی بر بازار داشته باشد و مجلس انقلابی و جوان نیز مطالبه گری خود را از دستگاه‌های اجرایی عملیاتی کند.

حجت الاسلام دلاوری، امام جمعه رستاقبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی دلاوری امام جمعه رستاق با اشاره به سیره امام جعفرصادق علیه السلام بر اهتمام ویژه دستگاه‌های آموزشی خصوصا دانشگاه‌ها بر تربیت نیرو‌های متدین و متخصص گفت: برپایی محافل علمی و همچنین کرسی‌های آزاد اندیشی برای قشر تحصیل کرده و علمی کشور از بنیان‌های دینی و علمی فقه شیعه است.

او با اشاره به حوادث اخیر در آمریکا و کشور‌های غربی توجه ویژه و نگاه عمیق به این قضایا را خواستار شد و افزود: افول آمریکا کاملا مشهود است و فروپاشی و تقسیم سیاسی آمریکا دور از انتظار نیست، ولی آنچه اصل موضوع است افول نظام استکباری در جهان است و مردم دنیا دیگر ظلم و نژادپرستی را قبول نمی‌کنند.

خطیب نماز جمعه رستاق بااشاره به صداقت نداشتن رسانه‌های بیگانه در انعکاس اخبار و حوادث مربوط به اعتراضات آمریکا و غرب ادامه داد: همین رسانه‌ها هستند که تجمعات اعتراضی چند صد نفری یا هزارنفری در ایران را میلیونی انعکاس می‌دهند، ولی اکنون در این برهه اعتراضات غربی در خاموشی مرگبار خبری به سر می‌برند.

حجت الاسلام دلاوری همچنین با توجه به اهمیت موضوع جهش تولید درسال جاری اظهار داشت: آن چیزی که بار‌ها و بار‌ها در سخنان رهبر معظم انقلاب بیان شده است، خام نفروختن و توجه ویژه به مسئله تولید است.

او درادامه باتوجه به وضعیت معیشتی و اقتصادی کنونی کشور تصریح کرد: دولت باید نظارت منسجم و دقیقی بر بازار داشته باشد و مجلس انقلابی و جوان که بر سر کار آمده مطالبه گری خود را از دستگاه‌های اجرایی عملیاتی کند و دستگاه قضا هم قاطعانه در برابر عوامل گرانی و مشکلات اقتصادی برخورد کند و البته مردم نیز می‌باید دربرابر این عملکرد‌ها واقدامات مربوط به بازار، رفتار صحیحی داشته باشند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار