عباسی در گفت‌وگوی مشروح با باشگاه خبرنگاران جوان:

احمدی نژاد لولو نیست که مردم را با اسمش بترسانند/ مکالمات مسئولان باید شنود شود

نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: مگر احمدی نژاد لولو است که با این لفظ بقیه را بترسانند.

فریدون عباسیبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون عباسی در سال ۱۳۳۷ در شهر کازرون به دنیا آمد. وی از ابتدای پیروزی انقلاب عضو سپاه پاسداران بوده و سه دور در جنگ تحمیلی حضور داشته و بعد از جنگ مدرک دکترای فیزیک هسته‌ای خود را گرفت.

فریدون عباسی صبح روز ۸ آبان ۱۳۸۹ در یک سوء قصد در میدان دانشجوی تهران مجروح شد و محمود احمدی نژاد بهمن سال ۱۳۸۹ فریدون عباسی را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب کرد.

او اکنون نماینده مجلس دوره یازدهم و رئیس کمیسون انرژی است و به قول خودش همه سراغ احمدی نژاد را از او می‌گیرند و درباره حضورش در انتخابات از وی می‌پرسند.

او معتقد است که هشت سال برای رئیس جمهور بودن یک فرد کافی بوده و باید به افراد جدید میدان داده شود، در ادامه مشروح گفت‌وگوی او را باشگاه خبرنگاران جوان می‌خوانید:

باشگاه خبرنگاران جوان: نظر شما درباره مطرح شدن نام آقای احمدی نژاد به عنوان یکی از گزینه‌های انتخابات ریاست جمهوری چیست؟

عباسی: کشور در برهه کنونی مشکلات بسیاری دارد؛ لذا باید به جای مسائل سیاسی به دغدغه‌های اساسی مردم پرداخته شود، تا آن‌ها احساس کنند که مشکلاتشان با مشارکت در انتخابات قابل حل بوده و به صورت حداکثری پای صندوق‌های رای بیایند؛ و جامعه خبری و رسانه‌ها باید به دنبال این باشند تا با بسترسازی مناسب شهر‌های مختلف ما با هم در تعداد شرکت کننده در انتخابات رقابت کنند و نباید این امر مهم باشد که چه کسی و از جناحی در انتخابات شرکت می‌کند.


بیشتر بخوانید: احمدی‌نژاد در حال رایزنی با شورای نگهبان برای انتخابات ۱۴۰۰ است


 

نباید در گذشته فریز شد/ افراد لایقی هستند که می‌توانند رئیس‌جمهور شوند

گزینه‌های بسیاری هستند که می‌توانند در کارزار انتخاباتی ۱۴۰۰ مطرح شوند، چرا که بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور می‌گذرد و افراد چهل و یک ساله ما تمام مراحل تولد تا کنونی را در انقلاب گذرانده اند و ما به اندازه کافی مدیران لایق که در این سال‌ها به سطح کارشناسی رسیده اند داریم، لذا از این نسل و یا حتی جوان‌تر‌ها افرادی هستند که بتوانند از تجارب گذشتگان بهره برداری کرده و در سمت اجرایی ریاست جمهوری قرار گیرند.

این که مدام به گذشته بازگردیم و نام افرادی از دوران‌های قبل را مطرح کنیم درست نیست، چرا برخی فکر می‌کنند که باید در یک تاریخ ماند و‌ به اصطلاح فریز شد؛ در حالی که یک کشور برای طی کردن مسیر رشد و بالندگی باید رو به جلو گام بردارد.

با آمدن احمدی نژاد به کارزار انتخابات ریاست جمهوری مخالف نیستم/ نباید با نام احمدی نژاد مردم را ترساند

باشگاه خبرنگاران: شما با آمدن آقای احمدی نژاد به کارزار انتخاباتی ۱۴۰۰ مخالفید؟

عباسی: خیر، مخالف نیستم، اما نباید برخی افراد را با نام احمدی نژادی خطاب کرد، چرا که احمدی نژاد یک ایدئولوژی و حزب نیست و عده‌ای در دولت آقایان هاشمی، خاتمی و روحانی کار کرده اند، اما هیچ منصوبیت اسمی به آن‌ها داده نمی‌شود و فقط احمدی نژاد هدف قرار گرفته است؛ چرا که برای مردم کار کرد و دیدگاه لیبرالیستی نداشت، سوال بنده این است که چرا منصوبان و اطرافیان این فرد را احمدی نژادی می‌نامند؛ مگر احمدی نژاد لولو است که با این لفظ بقیه را بترسانند.

چرا اصرار دارند احمدی نژاد رئیس جمهور شود؟/ هشت سال برای رئیس جمهور بودن یک فرد کافیست

بنده به احمدی نژاد نه دور هستم و نه نزدیک، مگر قبل از آن که مسئول شوم با ایشان ارتباطی داشتم؟ وقتی دشمن بنده را ترور کرد نامم بر سر زبان‌ها افتاد و گفتند گویا این هم چیزی می فهمد که خواستند ترورش کنند.

در جریان انتخابات رئیس مجلس یازدهم، برای ریاست مجلس به بنده فرصتی داده نشد و رسانه به چند نفر خاص می‌پرداختند؛ این را مثال زدم تا بگویم در کشور ما اجازه معرفی و مانور به چهره‌ها و‌ اشخاص جدید داده نمی‌شود، چرا برخی به احمدی‌نژاد اصرار دارند؟ همین کار‌هاست که باعث می‌شود ناگهان فردی مانند روحانی روی کار بیاید.

احمدی نژاد دارای محاسن و معایبی در شیوه عملکرد خود بود، به نظرم هشت سال برای بودن یک فرد در جایگاه ریاست جمهوری کافی است، ایشان می‌تواند به عنوان یک سفیر و کارشناس حوزه اقتصادی به عنوان رهبر یک تشکل به کشور خدمت کرده و در این حوزه با کشور‌های دیگر ارتباط برقرار کند.

روحانی بعد از ریاست جمهوری در حوزه دیپلماسی فعالیت کند/ می‌توانم در انتخابات ۱۴۰۰ کاندید شوم

آقای روحانی نیز می‌تواند بعد از پایان دوره ریاست جمهوری خود در دیپلماسی عمومی فعالیت کند، لذا بگذاریم سرمایه‌های کشور حفظ شوند و فرصت تنفس مدیریتی به کشور بدهیم؛ بنده یکی از افرادی هستم که مدعی ام می‌توانم کشور را اداره کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان: یعنی شما برای رقابت در کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حضور خواهید داشت؟

عباسی: نه این که بخواهم، اما اعلام کرده ام که می‌توانم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نامزد شوم، اما آیا می‌گذارند چهره‌های جدیدی مانند بنده مطرح شوند؟ هشت سال مرکز تحقیقات استراتژیک در اختیار آقای روحانی قرار داشت و بعد از آن به آقای ولایتی سپرده شد، مگر عده‌ای برای مملکت تخم دو زرده گذاشته اند که انقدر به آن‌ها میدان داده می‌شود؟ لذا احمدی نژاد را نه به عرش اعلا ببرند و نه وی را زمین بزنند؛ او هم مانند افراد دیگر مدتی رئیس جمهور کشور بود و کار‌های زیادی هم برای کشور انجام داد.

البته اشتباهاتی نیز داشته است که بنده معتقدم هر کسی وارد کار اجرایی شود قطعا قصوراتی خواهد داشت؛ لذا نه مردم را از او بترسانید نه از وی تابو بسازید.

برخی فکر می‌کنند انقلابی‌گری یعنی استیضاح وزرا

باشگاه خبرنگاران جوان: مجلس یازدهم چه برنامه‌ای برای بهبود وضعیت زندگی مردم دارد؟

عباسی: آدم‌هایی به مجلس آمده اند که در بحث مبانی فکری و سیاسی با بکدیگر اختلاف نظر داشته و همه اصطلاحا انقلابی هستند، برخی از نمایندگان این دوره مجلس که جوان هم هستند؛ دیدگاه‌های خاص و‌ عجیب دارند و‌ تا بخواهند با افکار با تجربه‌ها آشنا شوند طول می‌کشد، به عنوان مثال برخی همکاران هستند که انقلابی گری را در استیضاح چند وزیر می‌بینند، این چه تفکری است؟ صحبت بنده این است که در شرایط فعلی باید مصلحت کشور را ببینیم، لذا اگر وزیری بد کار می‌کند باید در کمیسیون‌های تخصصی حضور یافته و توضیح دهد، بعد اگر نمایندگان جواب منطقی از وی نگرفتند موضوع را به صحن علنی ببرند پس نباید هیجانی عمل کرد.

اکنون دولت دوازدهم سال پایانی خود را سپری می‌کند، بنده نیز از منتقدان روحانی هستم، اما معتقدم انتقاد باید از مجرای صحیح صورت بگیرد.

مکالمات مسئولان باید شنود شود/ این امر به صلاح جمهوری اسلامی است

باشگاه خبرنگاران جوان: چقدر به شفافیت آرای نمایندگان اعتقاد دارید؟

عباسی: معتقدم که باید برای تماس‌ها و ‌مکالمات مسئولان شنود گذاشته شود، چرا که این امر لازم است. شاید در این صورت به فرد مسئولی هشدار داده شود که مفسدان اقتصادی یا سیاسی دورت را گرفته اند و برایت دام پهن شده، سیستم‌های اطلاعاتی و ‌امنیتی کشور باید تقویت شده و‌ این امر به صَلاح جمهوری اسلامی ایران است، بنده جایی این صحبت را کردم و به بنده نقد شد، لذا به این دوستان توصیه می‌کنم که قانون اساسی را مجدداً مورد مطالعه قرار دهند.

افزایش تورم با نظام حقوق و دستمزد مطابقت ندارد

باشگاه خبرنگاران جوان: حل مشکلات معیشتی مردم چگونه میسر خواهد شد؟

عباسی: افزایش تورم‌ها و چندبرابر شدن قیمت‌ها با نظام حقوق و دستمزد مطابقت ندارد، دولت ها همیشه بر سر مردم منت می‌گذارند که به آب و برق یارانه اختصاص می‌دهند، باید کار کارشناسی صورت گیرد، به عنوان مثال دیده نشده که قیمت نفت و بنزین با هم برابر باشند و به موازات کاهش قیمت نفت نرخ بنزین نیز کاهش پیدا کند، همیشه گفته می‌شود که مردم آب و برق کالا زیاد مصرف می‌کنند، در حالی که اگر نرخ کالا‌های مصرفی مردم واقعی شود مردم نیز به اندازه مصرف خواهند کرد. همچنین درآمد مردم باید با هزینه‌های آن‌ها مطابقت پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۲:۵۳ ۰۳ تير ۱۳۹۹
خطاب به اقای سی سخت ..‌.شما فکر میکنید اگر زن وشوهر کارمند باشند میلیونر هستند .بنده خدا .فروش محصول کشاورزیت رو تقسیم کن تو دوازده ماه ببین چقدر میشه .‌‌.... حقوق من وهمسرم میشه شش میلیون ..شما چطور.‌‌‌‌‌...... دفترچه من کارمند کامل رایگان نیست دفترچه شما چطور...‌‌‌. خدا مارو مثل شما عاقبت به خیر کنه‌..‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۳ تير ۱۳۹۹
صحبتاش قشنگ بود ولی تیکه آخر که گفتن مردم آب و برق و کالا زیاد مصرف می کنند و باید نرخ اینها واقعی شود تا مردم به اندازه مصرف کنند به نظرم نه تنها ایشون به فکر مهار گرانی های عجیب و غریب نیست بلکه بعضی چیزهای نادر که فعلاً گران نشده تمایل دارند .....
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۲:۱۲ ۰۳ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد خیلی زحمت کشید نباید یکسری اشتباه دیگران رو از چشم ایشان دید.
به نظر من اگه ایشون کاندید بشه من احتمالا رای بدم چون ایشون تجربه ۸ سال رو دارن و به نظر من مردمی تر از همه بود
من به شخصه از امنیت و اقتدار کشور شدیداً رازی هستم اما ای کاش احمدی نژادها زیاد بودن که به فکر مردم باشن
Iran (Islamic Republic of)
تاب
۱۱:۳۲ ۰۳ تير ۱۳۹۹
هر دولتی ام خوبی دارد هم بدی ولی انصافا اقای دکتر احمدی نزاد وردوران ریاست جمهوریش کارهای مثبت بسیاری انجام داد خداوند توفیقآن دهد و پشت و پناهش باشد انسان خیرخواه وزحمت بسیار دردوردن خودش کشید از حق نباید گشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۹ ۰۳ تير ۱۳۹۹
درود به جناب آقای دکتر محمود احمد نژاد مغز متفکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۰۳ تير ۱۳۹۹
نباید ریسجمهور تکراری داشته باشیم 1 فرد جدید و جوان باید باشه
Iran (Islamic Republic of)
سی سخت
۰۱:۰۱ ۰۳ تير ۱۳۹۹
ما همیشه دعا گوی دکتراحمدی نژادهستیم که بامسکن مهرایشان صاحب خانه شدیم.حالانمیشه لانه مرغ هم درست کرد.تنها راه برون رفت ازاین وضعیت صرفه جویی .مهارتورم وبالابردن کمیت وکیفیت محصولات داخلی است...پول فروش نفت وگازوپتروشیمی رافقط برای امورزیربنایی وعمران وابادی وتولیدبایدخرج کرد.جلوی فرارهای مالیاتی رابایدگرفت.دولت خل وچل بازی راکناربذاردومثلایک خانواده که هم زن وهم شوهرکارمندهستندچرابایدیارانه بدهد؟خیلی جاهای دیگه میشه جلوی هزینه های سربارراگرفت...به دادافرادتحت پوشش نهادهای حمایتی وروستاییان وعشایربرسد...الان صدهزارتومان هزینه ۲تا سونوگرافی ازمن گرفتندوگفتنددفترچه روستایی شما پوست پیازارزشی برای ماندارد...این عمق نابسامانی هاووعده های توخالی رامیرساند.....
Netherlands
پیام
۲۳:۵۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
صحبتهای آقای عباسی رابایدباآب طلاتوشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
اکثر وزرای احمدی نژاد ک دزد شدن :) والا
من‌ ک بشخصه به هیچکس از کاندیدا رای نمی‌دهم
چون ممکنه کسی را انتخاب کنم که وعده های قشنگ بده ولی نتونه کاری انجام بده و گرفتار حق الناس میشم
ولی لطفا کاندیدای جون بیان روی کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
ببینید دوستان واقعا نمیشه خدمات احمدی نژاد رو تو۴ سال اول نادیده گرفت همون طور که نمیشه چپاول اطرافیانش در ۴ سال دوم رو نادیده گرفت پس عملا احمدی نژاد دوره اش تموم شده ، خوب یا بد دیگه تموم شده پس بیخود سرش دعوا نکنید و به فکر انتخاب فرد اصلح در انتخابات اینده باشید و بیخود باهم درگیر نشید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
پس توهم سودای ریاست جمهوری داری!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
از این فریدون خوشم نیومد فقط از خودش تعریف میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
خدا رحمت کند پدر و مادر دکتر احمدی نژاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
من فقط یه چی فهمیدم تو مملکت ما هر کی حرف حق میزنه هر جور شده میخان خرابش کنن بطور سازمان یافته دست تو دست خراب میکنن طرفو .... ما مردم نیاز به ادمی مثل احمدی نژاد داریم ای خدا خودت کمکش کن ایشالا همیشه سالم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
اقا تو رو به امام حسین عاقل باشین فقط احمدی نژاد نگاه هم استاد هم فرهیخته هم درد مردم فقیر و مستضعفان رو میدونه یعنی نود در صد جامعه رو درک میکنه روحانی فقط پوادار رو پولدارتر کرد ببین چقد پول بیت المال خرج سفرای خارجی شد تهش چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
والا من هیچکی تا حالا مردتر و نترس تر از احمدی نژاد ندیدم هر دولت هم خوبی داده هم بدی ولی خوبی احمدی نژاد خیلی بود .... به کشور در تمام زمینه ها جهش داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
کلا چه اصولگرا چه اصلاح طلب دنبال کسی هستن که گوش به فرمان اونا باشه و در جهت خواسته اونا عمل کنه. احمدی نژاد پاک دست بود و اهل این کارا نبود. خواستن خرابش کنن و کنار بذارنش. ولی مردم اینو نمی خوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
اگر که احمدی‌نژاد امکان شرکت در انتخابات را ندارد پس قانون مربوط به ریاست جمهوری را اصلاح کنید که می‌گوید بعد از یک دوره استراحت ۴ ساله امکان حضور دوباره را دارد بگویید و یا به عبارتی تصویب کنید که ۴ سال و یا ۸ سال ریاست و تمام .
Canada
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
باید قانون تعییر یابد
و کسی نتواند مجدا کاندید شود
مخصوصا شرایط سنی
تا هر چه پیر 40 ساله
خونه نشین شوند و
میدان به جوانان نخبه بیکار دهند
عجب رویی دارید
Canada
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نزاد لو نیست ولی
ما فقط خواهان قشر جوان و نخبه و تحصیکرده داخلی هستیم
که به پست ریاست برسند
از قیافه های تکراری 40 ساله
خسته شده ایم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد. کسی که حداقل به فکر مردم بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
چقدر احمدی نژاد دشمن داره
عیب نداره مردم پشتشن
Iran (Islamic Republic of)
الف
۲۲:۰۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
ردصلاحیت احمدی نژاد مساوی خیانت به ملت
شورای نگهبان تابید صلاحیت کند انشاالله نتیجه اش رآ ببیند
به ملت خود احترام بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۳ تير ۱۳۹۹
احترام !اینها فقط ملت را برای جان دادن می خواهند ،نه احترام گذاشتن
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
امثال مثل شما را احمدی نژاد در راس مملکت ما قرار داده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد کجا فریدون عباسی کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد بواسطه هوش و فراست بالا رییس جمهور شد و بار دوم علاوه بر آنها خدمات ارزنده هم اضافه شد و اکنون محوبیت و اقبال عمومی را هم دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
باید سپاسگذارش هم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
❤فقط آقای احمدی نژاد
کارگر ساختمانی هم میتونست خونه بخره . از لحاظ شغلش میگم چون زیاد دارمد ثابتی نداره.من خودم کارگرم و زمان اقای احمدی نژاد ی خونه خوب ساختم .
دعا گویشان هستم تا آخر عمرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۳ تير ۱۳۹۹
درود بر شما خداوند به احمدی نژاد خیر و برکت دنیا و آخرت عنایت فرماید . احمدی نژاد برای همیشه تاریخ ایران خواهد ماند هر چند خانواده فلانی نگذاشت خدمت بیشتری به این کشور کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
من نمی دونم چرا برخی هیچ حالیشون نیست و نمی. فهمند که دنیا پیشرفته بواسطه استفاده از نخبگان به این جایگاه رسیده اند و عدم استفاده از نخبگان اجازه کار ندادن به مساوی همین آشفتگی امروز کشور است
ای کاش برخی می فهمیدند احمدی نژاد یعنی دری به توسعه کسور و جهانی شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد قطعا‌رای بالایی خواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
‌کسانی که از خدمات دکتر احمدی نژاد خاطره خوش‌دارن به احمدی نژاد رای میدن. اونایی هم که قرابتی با احمدی نژاد ندارن به کاندیدای خودشون رای بدن، مثل کسایی که به روحانی رای دادن، ولی لطفا بعد از انتخاب تون غر نزنید. مثل الان!!! یارو به این دولت رای داده، اومده ۷ سال حکومت داری کرده، پدر مردم دراومده، ا‌ون یاروها هنوز مشکلات رو از ریس جمهور قبل می دونه!!!
France
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
ما طرف کسی را نمیگریم ولی زمان احمدی‌نژاد مردم راحت زندگی می‌کردم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۴۰ ۰۲ تير ۱۳۹۹
واقعا این آقا دکترای فیزیک داره ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
دیگه به آخر خط رسیدیم دکتر محمود احمدی نژاد عاجزانه خواهش میکنم تمام تلاشتونو بکنید تا این دوره شما رئیس جمهور بشید به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
اگر ٨ سال برای ریاست جمهوری کافیست بقیه مسئولین منجمله خود ایشان برود استعفا دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۰۳ تير ۱۳۹۹
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
Yj
۱۹:۴۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
یکی میتونه ۴ سال رئیس جمهور باشه و گند بزنه ،یکی میتونه بیست سال رئیس جمهور باشه و مملکتشو رو به پیشرفت و عدالت ببره و باز محبوب مردم باشه ،تمامی سالها یه عدد قرار دادیه.بعنوان مثال پوتین تو روسیه و اردوغان تو ترکیه که بیست ساله با رای مردم سر کارن و حداقل مردم خودشون قبولش دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
زنده باد احمدی نجات ،اصلاح طلبان وطن فروش بزرگترین ضربه این افراد به کشور و مردم زده شد
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۹:۳۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
باید کسی رئیس جمهور شود که بتواند جلوی اروپا هم منطق و هم شجاعت داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۴۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
آقای عباسی اگر هنری دارید در همین مجلس نشان بدید
هنوز نیومده دنبال بقیه اش میگردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
والا هنوز نیومده میخوان جای پاشونو حفظ کنن آخه من نمیدونم دکترای فیزیک(من خودم فیزیک خوندم)چجوری میخواد سیاست رو جلو ببره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
مصایب دلار از زمان احمدی نژاد جهشی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۲ تير ۱۳۹۹
به احتمال زیاد دوباره رد صلاحیت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۳ تير ۱۳۹۹
مصائب بدبختی و گرونی از زمان ریاست روحانی شروع شد زمان احمدی نژاد اصلا تورم رو حس نمیکردیم الان صبح که بیدار میشیم میبینم همه چیز گرون شده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
مردم حتما از احمدی نژاد حمایت می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
من دوستش دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
به نظر من باورهای اسلامی آقای احمدی نژاد متعالی بود ولی انگ یهودی بهایی به ایشان زدند.نمیدونم چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۹:۵۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
چراییش در سخنان آقای عباسی هست چون برای مردم کار کرد و لیبرال نبود
وقتی لیبرال نباشی جریان رسانه ای لیبرال قدرتمند در کشور به شما امان نمیدهند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
هیچ رئیس جمهوری در دور دوم خود موفق نبوده دوره ریاست باید اصلاح شود به یک دوره چهار ساله و بس اگر فردی صلاحیت داشت و کارنامه موفق که در دوره های بعد می تواند کاندید شود و گرنه جز ضرر برای ملت و مملکت چیزی دیگری ندارد شورای محترم نگهبان بیدار باشد که چکار می کند
Iran (Islamic Republic of)
Yj
۱۹:۳۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
کسی به زور مردم رو وادار نکرده که حتما دو بار به یه نفر رای بدن ،در ضمن اگه رئیس جمهوری دور اول بد عمل کرده باشه ،خود مردم چرا دوباره بهش رای میدن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
باشه چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
موافقم بهتراست محدودیت دودوره برای ریاست جمهوری برداشته شود وفرد بتواند تا ابد کاندید شود دراین صورت تلاش می کنند برای کسب رای کارهارا به خوبی انجام دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
1400 فقط با احمدی نژاد عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
درود
Iran (Islamic Republic of)
ددددد
۱۶:۵۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
فقط اقای احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
درود
Iran (Islamic Republic of)
خسرو
۱۶:۵۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
حرفهای آقای عباسی طلا بود تورم سر به فلک گذاشته نقل دهانشان شده احمدی نژاد احمدی نژاد عقیده من این است که از احمدی نژاد می ترسند چون احمدی نژاد مرد عمل نه مجسمه
Iran (Islamic Republic of)
پيمان. الف.
۱۹:۲۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
مخصوصا حالا كه انگليسي ياد گرفته و در اجتماعات بين المللى ديگر احتياج به مترجم ندارد
Iran (Islamic Republic of)
مردمی نژاد
۱۶:۵۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
درسته احمدی نژاد هم مثل خیلی ها اشکالاتی داشته و دارد اما نمیتوان منکر کارهای شاخص ایشان بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
خدا به عزت و شوکت دکتر عباسی حکیم و دانشمند بیفزاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
خدا نکنه ، از حرفاش کینه و حسادت و خودستایی می باره ، چنین فردی لیاقت ریاست جمهوری را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
بله من هم احساس می کنم یه خودشیفتگی خاص نزد ایرانی های که به قدرت می رسند وجود دارد که دیگران یا نمی بینند و یا اگر می بینند و می دانند دیگران از او بالاترند سعی می کنند با کوچک کردن نوابغ و نخبگان خود را بزرگ کنند هرچند اینکار آنها از دید مردم ریز بین و نکته سنج دور نمی ماند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
بله آقای احمدی نژاد چوب حراج به بیت المال زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
چوب حراجش به نفع مردم بود تا یه بی لیاقت مثل خاتمی و روحانی بیت المال را صرف بی تدببری خودشون نکنند ، احمدی نژاد مرد مرد بود ، مرد میدان و عمل .
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۱۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد خیلیا رو صاحب خونه کرد
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۲۰:۰۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
قسمتی از بیت المال را به مردم داد
این چوب حراج است؟
مگر صاحب کشور و بیت المال غیر از مردم اند
مسکن مهر چوب حراج است؟
سهام عدالت چوب حراج است؟
وام‌های بلا عوض و بدون سود دادن به مردم چوب حراج است؟
دادن یارانه به صورت مستقیم به مردم به جای ریختن در جیب رانت خورهای دولتی چوب حراج است؟

نه برادر من اینها چوب حراج نیست چوب حراج حیف و میل دولتی اموال به وسیله لیبرال هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
علی تو کجا زندگی میکنی ک از احمدی نژاد راضی نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۲ تير ۱۳۹۹
اکثرخانه های مهردرزمان دولت روحانی تکمیل وواگذارشد ومی شود احمدی نژاد کاری کرد دولت بعدزیر فشارهمین کارها قراربگیرد ومتلاشی شودیارانه هم با ۷برابرکردن قیمت بنزین پرداخت کرد وگرانی ناشی از آن ملت را نابودکرد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۲۲ ۰۳ تير ۱۳۹۹
بهترین رییس جمهور احمدی نژاد بود بقیه مملکتو به فنا دادن از جیب مردم میخورند ومردم هم بیجاره شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
مردم خودشون عقل دارن بقیه نمی خواد مزدمو بترسونن
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۵:۴۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
سلام آقای عباسی ،

نمی دانستم شما از استان فارس هستید ،
از دیدن شما خوشبختم ،
ما با هم هم ایالتی هستیم ،


موفق باشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۳ تير ۱۳۹۹
همشهری منظورتونه؟
کشور ما ایالتی نیست،شهری ست...
مگه آمریکاست....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۰۳ تير ۱۳۹۹
هم ایالتی؟!مگه آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۰۳ تير ۱۳۹۹
ایالت؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی آدم بسیار با ایمان و فهمیده ای هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد رو به این آقا و هر آدم جدید دیگه ای ترجیح میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
گل گفتی مردم به افرادی از جنس خودشون که توسعه و پیشرفت کشور و مردم و رفاه عمومی برایش مهم باشد اقبال نشون نی دند و جدید و قدیم اصلا ملاک مردم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
خب حالا چرا گریه میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد عظیم زاده
۱۵:۲۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
سلام خدمت دوستان.انتخاب بین بهتر وبدتر نیست..انتخاب بین بد و بدتر..احمدی نژاد بد و هست ولی بدتر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد بهترین ایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۲ تير ۱۳۹۹
لحظه شماری برای آمدن احمدی نجات می کنیم یا دکتر یا هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
درود بر تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد مرد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
درود بر تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
چون احمدی نژاد حامی و نجات دهنده قشر ضعیف جامعه از این بدبختی که دولت تدبیر با بی تدبیری برایشان پیش آورده هستند و مردم هم بی نهایت دوستش دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
تا کی میخواین خرابکاریای روحانی رو گردن احمدی بندازین
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۵:۲۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
آره تا کی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
این ادمها از جایی خط میگیرن جهت تخریب و فریب مردم عین ۷ سال پیش سال ۹۲.مردم باید دوباره بفهمن و فریب نخورن.
Iran (Islamic Republic of)
ارشام
۱۵:۱۰ ۰۲ تير ۱۳۹۹
چهره های جدید مثل دکتر روحانی بود که اومد و الانم کارنامش تو سطح جامعه دیده میشه :|

باز هزار رحمت به امثال احمدی نژاد ها ... چه ایرادی داره یک نفر لایق بیش از هشت سال رایس جمهور بشه؟اگه ایرادی داره و شورای نگهبان یا شما مسولین مخالف این موضوع هستین قانون اساسی باید تغییر کنه ... باید این تابو شکسته بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد احمدی نژاد سال ۸۴ نیست

البته اگر لطف کنید وحداقل این دفعه پیاممو تحریم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد مثل پوتین است که روسیه در آستانه فروپاشی و تیکه تیکه شدن را نجات داد رسیه پوتین روسیه که چچن و اینگوش و بقیه جمهوریهایش بخاطر گندکاری یلتسین علم جدایی را برپا کرده بودند
احمدی حتی خلاق تر از پوتین است ولی سیاسیون روسیه با سیاسیون ما فرق می کنند اینجا حسود و خودشیفته و و بجز خود کسی را نمی بینند و آنجا عظمت کشورشان بر خود ترجیح نی دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناسناس
۰۱:۲۶ ۰۳ تير ۱۳۹۹
شورای نکهبان باید با نظر مردم عمل کنه وصلاحیت احمدی نژادو بده وکرنه انتخابات 1400کم رنک خواهد بود مردم در فشارند
Brazil
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۲ تير ۱۳۹۹
پس بگو که برای انتخابات ریاست جمهوری کیسه دوخته اید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۲ ۰۳ تير ۱۳۹۹
کیسه دوختیدیانقشه کشیدید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
خوب اگه منظورتون این بوده که اجازه ندادن شما رییس مجلس بشی و قالیباف شد بخاطر اینکه شما سوابق اجرایی نداشتی و قالیباف داشته. برای ریاست جمهوری هم نظر شما درسته و بهتره دیگه احمدی نزاد نیاد.
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
یه زمانی به1000 تومن میگفتیم 1 تومن الان به1,000,000تومن میگیم 1 تومن
به زودی به 1,000,000,000میگیم 1 تومن
دولت هر روز پولدار ترمیشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۱۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احسنت حرف تازه و جدیدی بود و بسیار بجا در این دوران حسن آقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد بزرگ مردی هست که پته تمام مسئولین بی لیاقت نظام بیرون ریخت به خاطر این لولو هستش ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد هم اگه بیاد اوضاع ما جوونا فرقی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی مرد بود مررررد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
چرا روحانی و جهانگیری اون موقع تایید شدن مگه احمدی نژاد چی کم داشت از اونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد خیلی هم با اقتدار و شجاع هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
عامه مردم اگر احمدی بیاید رای می دهند و گرنه انگیزه ای برای رای دادن نمی ماند
مثلا تاجگردون بیاید که رای می دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۲ تير ۱۳۹۹
آقای عباسی اگر شما به عنوان رییس سازمان انرژی هسته ای انتخاب شوید خیلی برای جامعه منفعت خواهید داشت.
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۱۴:۱۰ ۰۲ تير ۱۳۹۹
درود برچنین فردی که هرچه در مجلس گفت حق گفت وحرف دل مردم رازد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد یک اژدها هست که باعث نابودی ایران شد.
تمام مصیبتهایی که الان میکشیم ناشی از سوءمدیریتها و فسادهای دوره ایشان هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
مصیبتهای الان هیچ ربطی نداره به دولت قبلی دولت فعلی 7 سال سکاندار کشور بود چکار کرد.بس کنید هزار برابر شدن همه چیز در دولت فعلی بود چطور 4 سال اول روحانی که هنوز تورم سرسام آور نشده بود ساکت بودید حالا که تو 4 سال دوم مشکلات و تحریم تورم گرانی فساد هزار برابر شد تقصیر دولت قبلی شد؟بس کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
سقوط یکباره ارزش پول ملی به یک چهارم, چند برابر شدن ناگهانی قیمت مسکن و تبدیل خانه دارشدن درشهرها به رویا , صدورشدیدترین قطعنامه های شورای امنیت برعلیه اسران که احمدی نزاد کاغذ پاره مینماید, یزندان افتادن هرسه معاونش و قاضی مورد حمایتش بجرم فساد. اینها باشی از شاهکارهای او بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۲ تير ۱۳۹۹
روحانی هم باهات موافقم عزیز جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۳ تير ۱۳۹۹
ناحق نگو که روزی باید جوابگو باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۰۳ تير ۱۳۹۹
خاک بر سرت با این نظرت .احمدی نژاد بهترین رییس جمهور بعد انقلاب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
شما اول اینقدر که دنبال مسئولیت بودی بس است
راست میگی بکش کنار فرصت به جوان ها بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
ایشان دیپلمات خوبی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
این همه به مردم خدمت کرد چرا خدماتشو کسی نمیبینه. روحانی مگه برا مردم چی کار کرد. اقتصاد رو خوابوند.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۵۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
آقای عزیز مشکل همینجاست که "باید" بدرد مردم نمیخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی محبوب مردم ایران❤❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
مغضوب ملت ایران، لطفا از جانب خودت حرف بزن و خودتو با همه جمع نبند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد دوست تداریم
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۶:۵۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد امید مستضعفان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
منم تایید می کنم
احمدی نژاد دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۳ تير ۱۳۹۹
ارزوی امدنت را دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
با این حرفا محبوبیت احمدی نژاد کم نمیشه بیخودی کسی تلاش نکنه مخصوصا اصلاح طلبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژادم یکی مثل بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد از فریدون هم بهتره. چرا کسی که کاربلده کنار گذاشته بشه چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد مطلوب ترین فرد برای تصدی رئیس جمهوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۰۳ تير ۱۳۹۹
متاسفم که درس عبرت نگرفتید تو این 16 سال دو ریس جمهور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
هر کی هم خوب باشه تخریبش می کنن مثل احمدی نژاد. تا از سر راه برش دارن. فقط اون بود که به فکر مردم بود
Iran (Islamic Republic of)
رضا بنانی
۱۳:۴۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
اقای احمدی نژاد نکات منفی بیش از حد داشتند و دارند لولو نبست ولی آزموده را آزمودن خطا است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
زنده باد احمدی نژاد شجاع و دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
بیخود گفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۲ تير ۱۳۹۹
اگه احمدی نژاد سال ۹۶ تایید میشد تنها کسی بود که می تونست روحانی رو شکست بده. الانم وضعمون این نبود. در حق مردم ظلم شد واقعا
Iran (Islamic Republic of)
نرگس سپید
۱۳:۳۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
فکر کنم اینایی که این کار رو میکنن خودشون از احمدی نژاد میرسن...برا همین بقیه رو هم میترسونن..حالا چراااا؟ از خودشون بپرسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۰۳ تير ۱۳۹۹
معلومه ازپایگاه اجتماعیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
در این برهه کنونی،تنها کسی ک لیاقت ریاست جمهوری رو دارد دکتر محمود احمدی نژاد هستش..آمریکا و کشورهای غربی زبان زور رو میفهمند.. فقط احمدی‌نژاد این توانایی رو دارد ک این لاشخورها رو سر جاشون بنشونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
آهای اهالی رسانه مخصوصا باشگاه خبرنگاران جوان! شما اون دنیا جوابگو عدم اطلاع مردم از عقاید افراد مشهوز همچون احمدی نژاد هستید این اشکال رو قبول و اصلاح کنید اگر آخرین مصاحبه احمدی نژاد که توش فقط چند ماه بعد از ترور شهید سلیمانی گفت با امریکا محور وحدت در جهان باید بشیم رو نشون مردم میدادید الآن این پیام هارو نمیدیدیم

منتشر نکردید هم نکردید مثل پیام های قبلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
اصلاح طلبا فک میکنن میتونن با آوردن یه آدم جدید دوباره مردمو گول بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
مگه احمدی نژاد حق مردم رو بگیره بقیه فقط تماشاچی ان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
هیچ کس احمدی نژاد نمیشه. این دفعه با تجربه تر از قبل ایشالا بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
یک نفر مثل آقای احمدی نژاد رییس جمهور شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
هر چی تو این دولت روحانی خرابکاری شد انداختن گردن احمدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
ما دوست داریم احمدی نژاد برگرده چرا ازش بترسبم چرا ازش بدمون بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
این فریدون هم انگار بدش نمیاد رئیس جمهور بشه. ولی احمدی نژاد به همه اینا می ارزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۸ ۰۳ تير ۱۳۹۹
بابااینم میخواست رای بیاره میگفتن رییس انرژی هسته دولت احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
مشخصه چپ و راست علیه احمدی نژاده چرا چون پاک دسته چون خدمتگزاره. نمیخوان بیاد چون منافعشون در خطره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
ما مردم اکثرا طرفدارشیم چرا باید ازش بترسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
خودتو اکثریت میبینی داداش، یک نظر سنجی بگذارن تو یک سایت بی طرف
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۷:۴۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
ما هم موافق نظرسنجی هستیم. البته اخرین نظرسنجی که خرداد ۹۸ انجام شد اقای احمدی نژاد ۷۴ درصد محبوبیت داشت. به گفته اقای صادق زیباکلام اقای احمدی نژاد محبوب ترین شخص سیاسی مملکت هسون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
رای های مثبت و منفی با هم مقایسه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
شما سایت طراحی کن ما مردم در نظر سنجی شرکت خواهیم کرد ولی یقین دارم وقتی نظر مردم در سایت خودت را ببینی اول متجب میشی بعد انکار می کنه و منکر سایت خودت میشه یا میگی هک شده دقیقا مانند آنخ ماهو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۳ تير ۱۳۹۹
تو رو خدا چپ راست نکنین ما یک مسئول دلسوز مردم میخوایم نه کسیکه خودشو و ملت رد ۷ساله سرگرمه امریکا کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
افراد جدید قابل اعتماد نیستن. اگه کار بلد نباشن مجبورن دوباره از آدمای نابلد خط بگیرن و باز بشه همین آش و همین کاسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدی نژاد هر ایرادی هم داشت برای مردم خوب بود.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۳:۲۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
مردم از دکتر احمدی نژاد عزیز نمی ترسن. غالب مردم طرفدار ایشون هستند و دوست دارند دوباره رییس جمهور شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
تا دوباره قیمتها رو یک شبه ۹۰ برابر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
ن اینکه روحانی هزار برابر نکرد.جم کنید بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
این گند روحانیه بفهمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
آره مثل بنزین آبان ۹۸
Iran (Islamic Republic of)
نرگس سپید
۱۵:۵۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
بچه کجایی داداش؟ اینو به روحانی هم بگی خنده اش میگیره...نکن این کارو با خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
احمدینزژاد نمیکنه اینکاره.... او مردمی هست و اشتباه نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
رسولی _ آمل
۲۳:۱۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
برادرعزیز،لطفا انصاف داشته باش .دکتر احمدی نژادهیچ کاری نکرده باشدمسکن که قبل تصدی ایشان مثل الان آرزو وآمال بود به بهترین شکل حل کرد وچه کسانی خانه دار شدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۳ تير ۱۳۹۹
بعضی ها انگاری خواب هستند، شما نمی بینید تورم الان رو؟ روحانی مارو به بدبختی کشوند با این کلیدش، دولت تدبیر و امید کاری کرد که ناامید شدیم از همه چیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
شما هم اگه اسم و رسمی داری از احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
ددد
۱۶:۵۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
فَقط احمدی نژاد
آخرین اخبار