کلنگ زنی پروژه احداث دبستان دو کلاسه در قروه

با حضور نماینده سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، کلنگ احداث دبستان دو کلاسه روستای تکیه سفلی از توابع شهرستان قروه بر زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در راستای محرومیت زدایی و توسعه امکانات آموزشی، با حضور نماینده سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کل کشور، فرماندار قروه، مدیر آموزش و پرورش، نماینده شرکت " هلدینگ میهن " مدیر کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کردستان، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار چهار دولی ،اهالی و دانش اموزان، کلنگ احداث دبستان دو کلاسه روستای تکیه سفلی بر زمین زده شد.

حسین الماسی فرماندار شهرستان قروه در این مراسم ضمن خیر مقدم و قدردانی از نمایندگان شرکت " میهن " از ساخت مدرسه به عنوان کلیدی‌ترین اقدام برای عمران و آبادی تحول ساز در روستا‌ها و مناطق غیر برخوردار نام برد و گفت: توسعه فضا‌های آموزشی در مناطق روستایی گامی مهم در راستای اجرای عدالت آموزشی و جلوگیری از ترک تحصیل دختران به شمار می‌رود.

جعفرعبدالملکی مدیر اموزش وپرورش قروه هم در این مراسم گفت: احداث فضای اموزشی نقشی انکار ناپذیر در ارتقای سطح دانش و فرهنگ نسل آینده خواهد داشت و این عمل نیک در زمره صدقه جاریه است و مایه برکات فرهنگی و علمی در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.