مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: فرآیند پرداخت تسهیلات کرونا به کسب و کار‌های آسیب دیده، از امروز آغاز شد.

فرایند پرداخت تسهیلات کرونا به کسب و کار‌های آسیب دیده آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  توصیفیان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه میزان اعتبار تخصیص یافته به استان همدان ۸۰۴ میلیارد تومان است گفت: هم اکنون درکشور ۱۴ رسته اصلی و ۵۵۰ زیررسته آسیب دیده از کرونا داریم.

او بیان کرد: در استان همدان ۴ هزار و ۴۱۵ کارگاه واجد شرایط با اشتغال ۶ هزار و ۹۲۰ نفر بیمه شده ثبت نام کرده اند که از این تعداد، تعداد ۲ هزار و ۸۰۲ کارگاه واجد شرایط با ۴ هزار و ۸۶ نفر اشتغال بیمه شده ثبت نام شده که مدارک خود را ارسال است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: پرونده افراد متقاضی ثبت نام شده به شعبی که خودشان انتخاب کرده اند ارسال و پرداخت تسهیلات آن‌ها انجام خواهد شد.

توصیفیان ادامه داد: برای بنگاه‌هایی که زیر ۱۶ میلیون تومان تسهیلات می‌گیرند فقط سفته یا چک، بنگاه‌های متقاضی ۱۶ تا ۴۸ میلیون تومان سفته با یک ضامن، تا ۱۶۰ میلیون تومان سفته با دو ضامن، ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون سفته با سه ضامن و بالای ۲۰۰ میلیون هم با توافقی که با بانک‌ها می‌شود تسهیلات پرداخت می‌شود این تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد و تنفس سه ماهه با بازپرداخت ۲۴ ماهه است.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: همدان ، اداره تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار