علت حضور نیافتن پنس در کنار ترامپ در کلیسای سنت جان از زبان خودش

معاون رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد از روی احتیاط بیش از حد تشویق شد در پیاده‌روی و بازدید رئیس‌جمهور آمریکا از کلیسای سنت جان، او را همراهی نکند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سی‌بی‌اس نیوز، مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، گفت از روی احتیاط بیش از اندازه تشویق شد در کاخ سفید بماند و  همزمان با افزایش اعتراضات به نژادپرستی، در رفتن  به کلیسای سنت جان به دونالد ترامپ، رئیس جمهور، ملحق نشود. 

او روز جمعه در گفتگو با شبکه رادیویی سی‌بی‌اس نیوز گفت: من در کاخ سفید بودم و واقعا از روی احتیاط بیش از حد تشویق شدم در کاخ سفید بمانم. اوضاع در آن زمان کاملا متشنج بود و در نتیجه من تشویق به ماندن شدم.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا افزود: اما برای من باعث خوشحالی بود که شانه به شانه رئیس جمهور از پارک لافایت عبور کنم.

برخی ناظران به مسئله عدم حضور معاون رئیس جمهور در کنار وی توجه خاص کردند. در برخی موارد رؤسای جمهور و معاونان آن‌ها تشویق می‌شوند که در یک زمان در یک مکان واحد نباشند.

تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر عبور پیاده از خیابان و رفتن به کلیسا برای گرفتن یک عکس درحالی که انجیلی در دست دارد، آنهم پس از آنکه پارک لافایت از وجود معترضان پاکسازی شد، بسیار بحث‌برانگیز شده است.

مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، روز پنجشنبه، حضور خود در کنار ترامپ برای گرفتن عکس در این کلیسا را اشتباه توصیف و تاکید کرد این کار موجب شد این تصور ایجاد شود که ارتش در امور سیاست داخلی مداخله کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار