کار گرو‌ه‌های جهادی تعطیلی ندارد

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت:کار گرو‌ه‌های جهادی بعد از عبور از کرونا در جهت جهش تولید ادامه دارد.

زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در همایش مجمع عمومی جهادگران خراسان جنوبی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: ویروس کرونا تبعات منفی زیادی بر ملت ایران و هم بر نظام اداری در کشور داشته است.

او افزود: رزمایش کمک مومنانه به عنوان یک کار موقت و کوتاه مدت برای جلوگیری از به خطر افتادن معیشت خانواده ها انجام شد.

زهرایی ادامه داد: در یک فاصله کوتاه، ۷ میلیون  و ۱۵۰ هزار بسته معشیتی توسط مردم ونهاد‌ها واگذار و  با این کار یک اقدام جهادی انجام شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: بسیج یک شبکه نیروی انسانی دارد و یکی از بزرگترین کار‌هایی که می‌تواند انجام دهد اشراف اطلاعاتی، کار تسهیل گری و وصل کردن ظرفیت‌ها به یکدیگر است.

او  با اشاره به اینکه در سال جهش تولید ۳۰ طرح بزرگ در سازمان بسیج مستصعفین در حال برنامه ریزی است، ادامه داد: بخشی از این طرح  تحت عنوان عملیات ویژه جهاد گران در مقابله با کرونا با موضوع جهش تولید مردمی است و به ایجاد اشتغال کمک می کند.


یبشتر بخوانید


زهرایی ادامه داد:از دیگر این طرح‌ها، طرح جامعه محرومیت زدایی است که در آن ۱۰ هزار روستا و هزار محله حاشیه شهر تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: کار گرو‌ه‌های جهادی که در ایام کرونا تشکیل شده اند تمام نشده است و تعطیل نمی شود بلکه بعد از سفید شدن شهر‌ها و عبور از کرونا در جهت جهش تولید ادامه دارد.

او  افزود: از جمله اقدامات این گرو‌های ماموریت محور، جلوگیری از ضایعات محصولات کشاورزی خواهد بود.

زهرایی گفت: امسال حداقل یک توسعه ۵ برابری تشکلاتی در گروه‌های جهادی داریم و جامعه هدف ما حداقل ۱۰ برابر گسترش پیدا خواهد کرد.

در پایان این همایش از ۷۱ گروه جهادی توسط بسیج سازندگی تقدیر شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار