ایجاد فرصت‌های مرزی در بازارچه‌ پرویزخان و خسروی

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : فرصت‌های مرزی در بازارچه‌های پرویزخان و خسروی باید برای مردم قصرشیرین باشد و باعث ارتقا و رونق معیشت مرزنشینان شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : باتوجه به وجود ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان و انجام مبادلات تجاری و مرزی، ما از حضور سرمایه گذاران در مرز‌های این شهرستان برای سرمایه گذاری استقبال می‌کنیم، اما باید در راستای منافع مردم این شهرستان باشد.

او گفت : اشتغال مرزنشینان در مرز‌های قصرشیرین باید در اولویت اول باشد و در این خصوص ساماندهی مرز پرویزخان یکی از برنامه‌های ما است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در خصوص امهال وام‌های زلزله زدگان گفت: باتوجه به تمام نشدن بازسازی واحد‌های برخی زلزله زدگان و وضعیت نامناسب معیشتی و گرانی، درخواست تمدید امهال وام زلزله زدگان را به مدت ۲ سال دیگر از رییس جمهوری درخواست کرده ام و در این خصوص مکاتبه انجام شده است.

حیدری افزود: به طور جد پیگیری مساله امهال وام‌ها هستم و امید است به زودی با عنایت و دستور رییس جمهوری این امر محقق و منتج به نتیجه شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار