اهدای کتاب به کانون‌های برگزیده رویداد ملی فهما

بیش از ۱۰۰ کارتن کتاب به کانون‌های برگزیده اولین رویداد ملی فهما در چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، از اهدای بیش از ۱۰۰ کارتن کتاب به کانون‌های فرهنگی هنری برگزیده اولین رویداد ملی فهما خبر داد.

او افزود: کتاب‌های اهدایی شامل کتب کمک آموزشی، عمومی و کودک هستند که تعداد آن با توجه به امتیاز کسب شده کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد تعیین شده است.

مظاهری اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان شهرستان بروجن به عنوان رتبه برتر و برگزیده رشته ساماندهی و شبکه سازی در کشور و کانون فرهنگی هنری رحمه للعالمین مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) شهر گوجان از شهرستان فارسان به عنوان شایسته تقدیر ویژه و شش باب کانون فرهنگی هنری از استان هم شایسته تقدیر در اولین رویداد ملی فهما معرفی شده است.


بیشتر بخوانید: از پایگاه اطلاع رسانی «فهما» چهارمحال و بختیاری رونمایی شد


او ادامه داد: ۱۸ باب کانون فرهنگی هنری از استان چهارمحال وبختیاری در اولین رویداد ملی فهما به عنوان کانون‌های فرهنگی هنری فعال در استقرار نظام جامع فهما معرفی شده اند.

مظاهری گفت: ۴۳۴ باب کانون فرهنگی هنری از استان چهارمحال و بختیاری در اولین رویداد ملی فهما در سامانه بچه‌های مسجد فعالیت‌های خود را ثبت کرده، که از این تعداد ۲۶ کانون مورد تقدیر قرارگرفته اند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار