اجرای طرح «روز بدون حادثه» در محور‌های کرمانشاه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : ۳۱خردادماه جاری را به عنوان روز «بدون حادثه» نامگذاری کرده‌ایم و با اقدامات صورت گرفته این روز را واقعا به عنوان روزی بدون حادثه تلخ و ناگوار در جاده‌های استان ثبت می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا، تردد‌ها حال حاضر محور‌های استان روال عادی را دارد و تقریبا به صورت نرمال و همچون سنوات گذشته است، ولی انتظار داریم مردم سفر نکنند.

او با یادآوری هفته ایمنی و حمل و نقل از ۳۱خردادماه تا ۶ تیرماه، گفت : کار ایمنی جاده‌ها را با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان، دستگاه نظارتی و ارگان‌های همکار را در دستورکار داریم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ایمنی جاده‌ها را از نظر رفع نواقص جاده‌ای، برقرار ایمنی، روکش آسفالت، لکه‌گیری، نصب تابلو علائم، خط‌کشی‌ها و... کنترل می‌کنیم تا ان‌شاءالله اتفاق وحادثه‌ای ناگوار پیش نیاید.

او افزود: ۳۱خردادماه جاری را به عنوان روز «بدون حادثه» نامگذاری کرده‌ایم که همه دستگاه‌ها از مبدا بارگیری ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر اطلاع‌رسانی لازم را می‌کنند تا با استقرار دستگاه‌های همکار کمیته ایمنی راه‌ها در جاده‌ها بتوانیم این روز را واقعا به عنوان روزی بدون حادثه تلخ و ناگوار در جاده‌های استان داشته باشیم.

کرمی ادامه داد: جاده‌های استان را نصب تابلو‌ها استاندار می‌کنیم، تابلو‌های با عنوان سرعت مطمئنه و سرعت در حدمجاز داریم که سرعت در زمان‌های خاص باید توسط کاربران جاده‌ای با توجه به تابلو‌های علائم و خط‌کشی مدیریت شود تا حادثه‌ای برای خود و دیگران اتفاق نیفتد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار