مدیر مخابرات منطقه خوزستان:

امکان افزایش پهنای باند در دانشگاه‌ها وجود دارد

فلاح زاده گفت: محدودیتی برای واگذاری پهنای باند مورد نیاز دسترسی دانشگاه‌های استان نداریم و امکان افزایش پهنای باند وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: با تلاش کارشناسان و متخصصان مخابرات منطقه خوزستان، در حال حاضر استان از بستر مناسبی برای بهره مندی از ارتباطات و فناوری اطلاعات برخوردار است.

رحیم فلاح زاده با بیان اینکه هم اکنون بستر خوبی در زمینه فیبر نوری داریم و بر اساس نیاز‌ها امکان افزایش پهنای باند وجود دارد، افزود: امیدواریم با همکاری تنگاتنگ دانشگاه‌ها بتوانیم یاور خوبی برای دانشجویان باشیم.

فلاح زاده در ادامه اشاره به تحول چشمگیری که در زمینه تامین بستر‌های سیستم انتقال و دیتا و فیبر نوری و دیگر فناوری‌های روز مخابراتی و ارتباطی در استان خوزستان صورت گرفته است، اظهار داشت: ما هیچگونه محدودیتی برای واگذاری پهنای باند مورد نیاز دسترسی دانشگاه‌های استان نداریم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان نیز در این نشست ضمن استقبال از پیشگامی مخابرات برای همکاری در تحقق اهداف دانشگاهی گفت: فناوری اطلاعات از هر زیرساخت دیگری مهم‌تر است و ما آمادگی همکاری دوسویه با مخابرات منطقه خوزستان را داریم تا جامعه دانشگاهی در زمینه‌های ارتباطی با مشکلی مواجه نشود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار