تمدید اعتبار دفترچه بیمه سلامت برای بیمه شدگان بهزیستی

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان خبر داد: نیاز به مراجعه حضوری برای تمدید اعتبار دفترچه بیمه سلامت بیمه شدگان تحت پوشش بهزیستی نیست.

تمدید اعتبار دفترچه بیمه سلامت برای بیمه شدگان بهزیستیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دکتر فرجی، مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: بیمه شدگان تحت پوشش سازمان بهزیستی که تاریخ اعتبار دفاتر بیمه ای آنان به پایان رسیده است نیازی نیست که برای تمدید اعتبار دفترچه بیمه خود به دفاتر پیشخوان مراجعه نمایند.

او اظهار داشت: به منظور کاهش تردد و تجمع بیمه شدگان در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و به منظور اجتناب از شیوع ویروس کرونا و نیز تأکید و ابلاغ معاون محترم اقتصادی رئیس جمهور بر حذف دفترچه های بیمه کاغذی و شناسایی وضعیت بیمه مراجعین از طریق گسترش تبادل الکترونیکی اطلاعات، قرار شده از ابتدای تیر احراز پوشش بیمه ای بیمه شدگان، از طریق سامانه های این سازمان در هنگام دریافت خدمت بیمه سلامت بهره مند می شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان افزود: با توجه به اینکه تاریخ اعتبار دفترچه های بیمه ی بیمه شدگان تحت پوشش سازمان بهزیستی خرداد ماه به پایان می رسد، بیمه شدگانی که دفاتر آنان کماکان دارای نسخ سفید است به شرط اینکه هنوز در لیست بیمه شدگان باشند، می توانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان و دریافت دفترچه جدید، به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه نموده و خدمت مورد نظر خود را دریافت نمایند.

فرجی ادامه داد: آن عده از بیمه شدگان که دفاتر آنان بدون نسخه ی سفید بوده و کماکان مشمول پوشش بیمه هستند نیاز به تمدید دفترچه و مراجعه به دفاتر پیشخوان دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.