مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان خبر داد؛

احداث بیش از ۶ هزار واحد مسکونی در استان سمنان

حسین دهقان گفت: سهم استان سمنان از طرح اقدام ملی مسکن کشور ۶ هزار و ۶۷۲ واحد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین دهقان مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان در آیین آغاز ساخت این طرح‌ها در بخش مسکن خودساز شهر سمنان گفت: ساخت این سه طرح در مجموع شامل ۱۴۴ واحد به مساحت ۱۶ هزار و ۹۶۰ مترمربع آغاز شد.

او با اشاره به سهم ۶ هزار و ۶۷۲ واحدی استان سمنان از طرح اقدام ملی مسکن کشور  افزود: سه هزار واحد مربوط به شهر جدید ایوانکی و بقیه واحد‌ها مربوط به هفت شهر استان است.

دهقان بیان کرد: امروز فرآیند ساخت طرح امید در سمنان با ۷۲ واحد در قالب ۶ بلوک سه طبقه در ۲ هزار و ۹۶۵ متر مربع، طرح سرو در سمنان با ۳۶ واحد در ۲ بلوک چهارطبقه در یکهزار و ۴۶۳ مترمربع و طرح عترت دامغان در ۳۶ واحد در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۸ مترمربع آغاز شد.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان به ثبت نام ۹۹۴ نفر در مرحله اول و سه هزار و ۸۰۰ نفر در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان اشاره و اضافه کرد: فرآیند بررسی و تایید نهایی متقاضیان در وزارت مسکن و شهرسازی اکنون در حال انجام است و تعداد قطعی افراد دارای شرایط هنوز مشخص نیست.

او تاکید کرد: ۵.۵ هکتار زمین در هفت شهر استان سمنان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شده و زمین‌های دیگری نیز برای این منظور در حال بررسی است.

دهقان گفت: برای اجرای مرحله دوم نیز با کمک استانداری زمین‌های با کاربری غیرمرتبط دستگاه‌های اجرایی تغییر کاربری داده شد و در اختیار این طرح قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.