استاندار سمنان:

روند ساخت واحد‌های مسکونی سرعت داده شود

علیرضا آشناگر گفت: روند ساخت واحد‌های مسکونی باید سرعت داده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در مراسم آغاز عملیات احداث ۱۴۴ واحدی اقدام ملی تولید مسکن در شهرک مهر سمنان با بیان اینکه این عملیات می‌بایست ۱۸ ماهه تمام شود گفت: حداکثر این مسکن‌ها باید تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسند.

او بابیان اینکه روند ساخت واحد‌های مسکونی باید سرعت داده شود افزود: این شتاب نباید باعث شود تا پیمانکاران از اصول و ضروریات خانه چشم‌پوشی کنند لذا در نظر گرفتن مشاعات و پارکینگ وغیره در این منازل امری ضروری است.

استاندار سمنان بابیان اینکه به کار بردن مصالح باکیفیت و مرغوب ضمن رعایت ارزان‌سازی ساختمان مورد تاکید است ابراز داشت: نقشه‌های ساختمانی و مجتمع‌های مسکونی می‌بایست بر طبق اصول شهرسازی امروز ساخته شود.

آشناگر در ادامه تصریح کرد: در دولت نهم و دهم طرح مسکن مهر کلید خورد که امیدواریم نواقصی که در مسیر اجرای این طرح وجود داشت برطرف شود تا شاهد خانه‌دار شدن زوج‌های جوان و بهره مندی عموم مردم از مسکن باشیم.

استاندار سمنان قیمت مسکن را در جامعه منطقی ندانست و گفت: با توجه به قیمت مصالح ساختمانی، قیمت زمین و هزینه های ساخت، در خیلی از شهرستان های استان قیمت مسکن منطقی نیست.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار