دستگیری سوداگران مرگ در پایتخت با عملیات مشترک پلیس استان مرکزی

در عملیات مشترک پلیس استان مرکزی و تهران بزرگ دستگیری سوداگران مرگ در پایتخت دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس استان و پلیس تهران بزرگ خبر داد.

سرهنگ سپهوند افزود: خبری مبنی بر این که ۲ نفر از توزیع کنندگان حرفه‌ای مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور خریداری و قصد دارند آن را با یک دستگاه خودروی سواری به مقصد استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند در یافت شد

او اضافه کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با دریافت این خبربلافاصله تحقیق را در این زمینه آغاز کرده و با تأیید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده را در اختیار پلیس تهران بزرگ قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: پس از اتمام تحقیقات فنی و هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی مسیر حرکت خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و با انجام عملیاتی، موفق به توقیف آن در سطح استان تهران و دستگیری افراد موردنظر شدند.

او با اشاره به کشف ۲۰ کیلو ۹۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروی توقیفی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سپهوند با مثبت ارزیابی کردن همکاری‌های درون سازمانی در ناجا اظهار امیدواری کرد در بستر مشارکت همگانی افراد جامعه و دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی، به تدریج شاهد ریشه کنی بلای خانمان‌سوز اعتیاد در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.