فضای آموزشی مدارس میانه نامطلوب است

نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی،گفت:فضای آموزشی مدارس میانه نامطلوب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مهدی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: فضا‌های آموزشی مدارس در استان آذربایجان شرقی به ویژه شهرستان میانه، وضعیت نامطلوبی دارند و بسیاری از مدارس نیازمند بازسازی و نوسازی است.

اوادامه داد: شهرستان میانه به عنوان بزرگترین شهرستان استان آذربایجان شرقی، دارای ۴۰۰روستا و جمعیت روستایی بسیار است، اما کمبود فضای آموزشی باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری برای دانش آموزان و کادر آموزشی این شهرستان شده است.

او بیان کرد: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی مدارس شده است، می‌توان از این زمان در جهت نوسازی و بازسازی مدارس استفاده کرده و مدارسی که نیاز به بازسازی دارند، در اولویت قرار بگیرند تا با شروع سال تحصیلی جدید، دانش آموزان با امنیت خاطر در کلاس‌های درس حاضر شده و به تحصیل خود ادامه دهند.

عضومجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از والدین دانش آموزان نسبت به شرایط نامناسب فضای آموزشی در شهرستان میانه گلایه دارند، از مسئولان اجرایی استان و هم چنین مسئولان آموزش و پرورش خواست نسبت به این موضوع با جدیت و اهتمام ویژه‌ای ورود کرده و شرایط فضای آموزشی را در استان به ویژه شهرستان میانه به وضعیت مطلوب برسانند.

امروز با پیگیری‌های مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تجهیزات آموزشی و ورزشی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مناطق آموزش و پرورش شهرستان اهدا شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار