معاونت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد;

توجه به امنیت و صحت برگزاری امتحانات

اله وردی گفت: ارسال سوالات رمز گذاری شده و بازگشایی رمز سوالات از طریق الکترونیکی، بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه پیش از امتحان به قرنطینه و اتاق تکثیر سوالات ارسال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اله وردی معاونت آموزشی اداره کل آموزش وپرورش استان ایلام در بازدید سرزده از حوزه‌های امتحانات نهایی و حوزه تصحیح اوراق شهرستان چرداول، گفت: حوزه‌های امتحان نهایی باید تمامی ضوابط مربوط به برگزاری امتحانات نهایی را رعایت کنند و دانش آموزان پیش از شروع امتحان و برای ارتقای امنیت و صحت امتحانات نیم ساعت قبل از شروع امتحانات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی وارد سالن شده و روی صندلی‌ها نشسته باشند.

او با اشاره به افزایش امنیت امتحانات اظهار کرد: ارسال سوالات رمز گذاری شده و بازگشایی رمز سوالات از طریق الکترونیکی بین ۱۵ تا ۳۰دقیقه وابسته به مقدار زمان لازم برای تکثیر و تعداد سوالات، پیش از امتحان به قرنطینه و اتاق تکثیر سوالات واقع در حوزه اجرا ارسال می‌شود و در این مدت سوالات تکثیر شده در حوزه امتحانی بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

اله وردی با اشاره به اینکه، سلامت دانش آموزان، اولویت اول آموزش وپرورش است افزود: به خانواده‌های محترم اطمینان خاطر می‌دهیم که امتحانات در فضای امن و بدون مشکل برگزار می‌شود.

غضنفری رئیس اداره سنجش استان ایلام نیز در این بازدید، وضعیت برگزاری امتحانات شهرستان چرداول را مطلوب ارزیابی کرد و بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان چرداول، تمام و کمال تمهیدات لازم را برای برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم فراهم کرده است، بنابراین خانواده‌ها هیچ نگرانی نداشته باشند.

غضنفری همچنین از برنامه ریزی دقیق مدیر آموزش وپرورش شهرستان و کارشناس سنجش شهرستان و زحمات بی دریغ و فداکاری‌های کادر اجرایی برگزاری امتحانات  و تصحیح اوراق در این ایام کرونا قدردانی و تشکر به عمل آورد.

زمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول نیز در این بازدید فاصله تعیین شده برای چینش صندلی هر دانش آموز را حتی بعضاً بیش از دو متر عنوان کرد و گفت: تا حد امکان سعی شده است که امتحانات در فضای باز و در محیطی مناسب با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.