لزوم استفاده از روش‌های نوین در آموزش سوادآموزان

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: به آموزش دهندگان تاکید می‌کنیم که از روش‌های نوین مبتنی بر ابتکار و خلاقیت در آموزش بزرگسالان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ احمدی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، در جلسه‌ای که به عنوان بهبود کیفیت سوادآموزی شهرستان چرداول برگزار گردید، ضمن تشکر و قدردانی از پیشرفت بی نظیر شهرستان چرداول در خصوص جذب سوادآموز و کسب رتبه اول استان در این زمینه گفت: فعالیت‌های سوادآموزی در مقوله‌های نگهداشت و آزمون، در این شهرستان به نحو شایسته‌ای انجام می‌گیرد.

او مطرح کرد: به آموزش دهندگان تاکید می‌کنیم که از روش‌های نوین مبتنی بر ابتکار و خلاقیت در آموزش بزرگسالان استفاده کرده و از تجربه‌های زندگی آنان در آموزش بهره بگیرند تا موفقیت بیشتر حاصل شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام از زحمات مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول و همکاران سوادآموزی در فرآیند شناسایی و جذب افراد بیسواد و کم سواد و بازدهی مناسب فعالیت‌ها با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد و افزود: شهرستان چرداول در زمینه سوادآموزی از موفق‌ترین شهرستان‌ها بوده به طوری که هم اکنون از۶ مرکز یادگیری محلی غیر دولتی دایر در استان ۳ مرکز در شهرستان چرداول است و این موفقیت نشان از توانمندی و همدلی مجموعه مدیریت شهرستان است.

احمدی ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان چرداول مطرح کرد: آزمون‌های پایانی سوادآموزان در حوزه‌های امتحانی شهرستان چرداول در صحت و سلامت در حال برگزاری است.

او کسب مهارت و توانمندی‌های لازم توسط فراگیران را از اهداف مهم معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام برشمرد و بیان کرد: در راه کسب این موفقیت ها، پایش مستمر کلاس‌های درس و حضور فراگیران بسیار موثر و تأثیرگذار است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.