خرداد یادآور غم بزرگ ملت ایران در فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت:خرداد یادآور غم بزرگ ملت ایران در فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛رضا زینی وند مقدم مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی ره پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

خرداد یادآور غم بزرگ ملت ایران در فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و آغازگر نهضت عظیم بیداری اسلامی است. انقلابی که سرآغاز قیام ملتی مومن و انقلابی است و الگوی کاملی از مبارزه با نظام استعمار و استبداد را فرا روی آزاد اندیشان جهان گشود.

امام بزرگ با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست از نادرست، گام در راه امام آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار، مسیر حق را پیش گیرند.

پس از دوران پر افتخار پیشین، بی شک عزت و اعتلای امروز ایران اسلامی با رهبری داهیانه‌ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ثمره اقتدای ملت بزرگ ایران به مکتب اسلام و سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه‌ی بزرگ فرهنگیان ضمن تسلیت سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ با پاسداری از آرمان‌های انقلاب و خون پاک شهدا، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش خواهیم نمود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.