رئیس کل دادگستری استان ایلام :

امام خمینی (ره) نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان معرفی کرد

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت:امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، متن پیام تسلیت علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام به مناسبت سی ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه خرداد، یادآور ایام تلخی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بعد از عمری مجاهدت و هدایت نهضتی بزرگ و جهان گستر، که حاصل آن اضمحلال حکومت سرسپرده ستمشاهی و استقلال و سرافرازی ملت شریف ایران بود، به ملکوت اعلی پیوست و جهان اسلام را غرق عزا و ماتم کرد.

امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جان فشانی نموده‌اند.

در سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عبور از مرز‌های جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.

اینجانب سی و یکمین سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران به خصوص مردم ولایتمدار و شهید پرور استان ایلام تسلیت و تعزیت عرض نموده و ضمن اعلام تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی را با تمسک به سیره آن امام راحل (ره) از درگاه حضرت حق خواستارم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.