مدیر عامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا:

٩٠ درصد وجه قرارداد‌ بازیکنان و کادر فنی پرداخت شد

مدیرعامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا، گفت: با پرداخت یک قسط دیگر از قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم، مجموع پرداختی‌های این باشگاه به سقف ٩٠ درصد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر فلاح مدیرعامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: با پرداخت یک قسط دیگر از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا، مجموع پرداختی‌های این باشگاه به سقف ٩٠ درصد رسید.
 
او افزود: طبق تصمیم هیئت مدیره و مالک باشگاه، علاوه بر پرداخت تا سقف ٩٠ درصد، مقرر شد بقیه قرارداد‌ها هم به زودی پرداخت و تسویه حساب کامل انجام شود.
 
مدیرعامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا در خصوص شرایط باشگاه برای فصل جدید، ادامه داد: برنامه‌ها و سیاست‌های باشگاه از قبل مشخص شده است، اما منتظر تصمیم فدراسیون بسکتبال هستیم تا برنامه‌های تمرینی و دیگر امور تیم را برای فصل جدید آغاز کنیم؛ هرچند باتوجه به شرایط اقتصادی ویژه‌ای که همه بخش‌های اقتصادی را درگیر کرده، شرایط مشکل‌تر از قبل شده است.
 
فلاح بیان کرد: پس از دوری چند ساله استان از لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا توانست در دو فصل قبل با حضور در لیگ برتر، نماینده‌ای شایسته و بدون حاشیه برای استان باشد و به زعم کارشناسان در فصل قبل فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست شور و نشاط را برای اهالی بسکتبال استان به ارمغان بیاورد که البته قطعا این حضور آبرومندانه حاصل حمایت و همدلی بود.
 
او رشد ورزش حرفه‌ای و قهرمانی را منوط به تشویق بخش خصوصی و حامیان مالی دانست و تصریح کرد: در شرایط فعلی یافتن حامی مالی و اشخاصی که راغب باشند در ورزش هزینه کنند بسیار سخت است، امیدوارم مسئولان استان قدر چنین اشخاصی را بیش از قبل بدانند و با حمایت به موقع باعث افزایش انگیزه بیشتر این عزیزان برای رشد ورزش استان شوند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار