در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نحوه بازگشایی تالار‌های پذیرایی اعلام شد

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس گفـت: بناست تالار‌های پذیرایی به صورت پلکانی در مناطق سفید بازگشایی شوند.

بازگشایی تالارهای پذیرایی به صورت پلکانی در مناطق سفیدخسرو ابراهیمی نیا رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به آغاز فعالیت تالارهای پذیرایی و مجالس، گفت: با توجه به آخرین جلسه ای که در ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد و هماهنگی هایی که در وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده است، مشخص شد تا تالارهای پذیرایی به صورت پلکانی در مناطق سفید بازگشایی شوند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه قرار است تمام تالارها به مرور زمان بازگشایی شوند، گفت: بازگشایی پلکانی تالارهای پذیرایی در مناطق سفید آن هم با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس تشریح کرد: در حال حاضر مقداری فعالیت مشاغل پرخطر و کم خطر زیر سوال است. هر فعالیت کم خطر اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند، قطعا پر خطر خواهد شد، همچنین مشاغل پر خطر اگر پروتکل های بهداشتی را در چهارچوب تعیین شده، رعایت کنند می تواند کم خطر شود و به فعالیت خود ادامه دهد.


بیشتر بخوانید


ابراهیمی نیا تصریح کرد: هم اکنون حدود پنج ماه است که تالارهای پذیرایی تعطیل هستند که این رویه باعث ورشکستگی بسیاری از واحدها و بیکاری بسیاری از افراد شده است چرا که کارگران زیادی در تالارها مشغول بودند که اکنون بیکار شدند و خسارت زیادی دیده اند.

این مقام مسئول بیان کرد: بحث رعایت پروتکل های بهداشتی در عدم بازگشایی تالارهای پذیرایی مطرح است که باید این را گفت در حال حاضر افراد مراسم های خود را در خانه می گیرند که این روند بیشتر باعث گسترش شیوع کرونا می شودT در این مکان ها پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود و بیشتر این ویروس گسترش می یابد در حالی که تالارهای پذیرایی اجبار به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستند.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس با تاکید بر اینکه تعطیلی تالارهای پذیرایی باعث خسارت زیادی شده است،  بیان کرد: تالارهای پذیرایی باید به مرور زمان آن هم در مناطق سفید بازگشایی شوند  تا از این حالت وخیم خارج شوند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
چرا مردم رفتن تشبیع جنازه شهید امروز اونجا فاصله گذاری رعایت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
امیدورام همچبن اتفاقی برا اونایی که میگن باز نشه اتفاق بیفته تا حال دیگران درک کنند .امیدورام و خداهم بزرگه شما نرید بقیه میرن وقتی نصف ظرفیت هستش چجوری از هر منطقه ای میشه دعوت کرد همه خودمونی دایی خاله هستن من امیدوارم جوابتون خدا بده شما اگه عروسی نمیری پس خیابون مسافرت مسجد حرم کافه رستورانم نرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
فقط فقط گیرتون تالارتا تالار باز شد امار رف بالا چرا بفکر جوانهای کشور نیستین تا قبل اینکه حرم .مسجد .رستوران باز بورد با قهوه خونه کرونا نبود کم بود الان زیاد شده شما باز نکنین مردم تو خونه بگیرن بدون نظارتتون ببینید بیشتر از این میشه یانه
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۰۸:۵۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
دیگه الان فقط تالارها باعث شیوع کرونا میشه...
چرا شماهایی که میگین تالارا باز نکنن نمیزین زیر خبر باز شدن سینماها هم بگین توروخداااا باز نکنین..
چرا زیر خبر کافه ها و رستورانا نمیگین توروخدااااا باز نکنین..
فقط گیرتون رو تالار..
چون الان خودتون زندگیتون کاری با تالار نداره و به فکر کسایی که بعد منج سال میخان ی عروسی بگیرن نیستین
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۰۰:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
خدایا میشه اینجاهم باز بشه و آرزو ی لباس عروس و عروسی رو بعد پنج سال عقد ازمون گرفته نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
آخه پنچ سالم عقد میمونن تو که پنچ سال موندی یه سال هم روش
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۳:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
اینم تقصیر مردمه ها میرن عروسی میگیرن تعداد میره اینها همه دسیسه های آمریکا و اسرائیل هستش و رعایت نکردن پروتکل توسط مردم(ما که سهله خودشونم نفهمیدن این پروتکل چیه همه جا باز مردم بمونن تو خونه)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
و اینگونه بود ک عده زیادی از مردم تلف شدن ب خاطر بی تدبیری دولت ان زمان
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۲۱:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
اوف چه شود
آهنگ های کرونایی

شاباش کرونایی

عروس و داماد باید پول های هدیه رو استریل کنن و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
مهروماه مجتمع پذیرایی بین قم و تهران رو خواهشا ببندید اونجا پراز کروناست هبچکس رعایت نمی کند جان مردم ارزش دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا تالارها رو باز نکنید ...خب دولت موظفه ازشون طور دیگه ای حمایت کنه...هزاری هم بگید که بهداشت رعایت بشه بازم نمیشه چراکه مهمانان یک عروسی از تمام نقاط کشور هستند فقط بومی همون منتطقعه به اصطحلاح سفید که مهمان نیستند!!!!! جدا از این منه مهمان باید خرید برم خیاطی برم آرایشگاه برم و...غیره داخل تالار سرپوشیده با اون همه جمعیت و پذیرایی که بماند .....چرا جون کسی براتون مهم نیست فقط جیبه که براتون مهمه!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
دولت خائن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
ما منطقه مون زرده. پنج شنبه هم تالار عروسی دعوت داریم. کجا تالارها تعطیلند?
ما خودمون به خاطر کرونا نمی ریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
واقعا واجبه با روزی ۱۱۵ تا کشته تالارها باز بشن؟ حداقل جلو مسافرت هارو میگرفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
کاری ندارم که تالار ها در حال حاضر بازند یا بسته . اگر باز هستند باید بسته شوند و اگر بسته هستند باید فعلا بسته بمانند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
در ضمن باید از برگزاری مراسم عروسی و مجالس مختلف در منزل شخصی و باغ و حیاط جلوگیری کرد . همسایه ها باید این موارد را گزارش بدهند . همین مجالس منشا اصلی پخش ویروس کووید 19 هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
چرا قبل از تصمیم گیری کمی تفکر نمیکنید ؟ هیچکس با ماسک و دستکش به تالار نمیرود و به این ترتیب میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش می یابد و آمار ابتلا و مرگ و میر کرونا افزایش می یابد . تالار ها و مجالس باید فعلا بسته بمانند . در تمامی مناطق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
آخه تو یه مراسم عروسی تو تالار چجوری خانم ها از هم دور بشینن؟؟؟این جوری چجوری حرف بزنن؟؟؟لباساشو نو چجوری بهم نشون بدن؟؟؟
آخرین اخبار