جمشیدی: مسابقات قهرمانی کشور گلف را به دلیل شیوع کرونا لغو کردیم

دبیر فدراسیون گلف گفت: مسابقات قهرمانی کشور را به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی لغو کرده ایم.

جمشیدی: مسابقات قهرمانی کشور گلف را به دلیل شیوع کرونا لغوکردیم

مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ما امسال برای تقویم ورزشی فدراسیون گلف مسابقات قهرمانی کشور و اردو‌های تیم ملی را در دستور کارمان قرار داده بودیم، اما با مشکل مواجه شدیم. اگر بخواهیم مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم باید از همه استان‌ها فراخوان داشته باشیم و آن‌ها را در هتل یا خوابگاه جمع کنیم که ناقض پروتکل‌های بهداشتی است.

او تصریح کرد: اگر بخواهیم مسابقات قهرمانی کشور یا لیگ را برگزار کنیم و بازیکنان را به خوابگاه ببریم درصد ریسک بالا است. ما از برگزاری رقابت‌ها و اردو‌های تیم ملی امتناع کردیم و در حاشیه به برگزاری کار‌های دیگر مانند دوره‌های آنلاین و آموزش تئوری مربیگری پرداختیم. استان یزد به تازگی به جمع هیئت‌های استانی ما پیوسته است و فعالیتش را آغاز کرده، قرار است در این استان آموزش مقدماتی مینی گلف را به اجرا دربیاوریم.

جمشیدی افزود: قرار بود مسابقات بین المللی مینی گلف را در جزیره کیش میزبانی کنیم، اما شیوع کرونا این برنامه را به تعویق انداخت. ما برنامه ریزی کرده بودیم که سایت قدیمی مینی گلف کیش توسط یک پیمانکار بازسازی شود، در فضای هتل مارینا قرار بود یک سایت جدید تاسیس کنیم. ریسک انجام هر برنامه‌ای متاسفانه بالاست و هر کاری که انجام شود با تجمع افراد همراه است و با جان مردم سر و کار داریم، به همین خاطر در شرایط فعلی فعالیت هایمان به تعویق افتاده اند.


بیشتر بخوانید: دبیر فدراسیون گلف: اولویت گلف زیرساخت و استعدادیابی است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار