رشد زیرساخت‌ها با رشد قهرمانی‌ها در بسکتبال، نامتوازن است

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: رشد زیرساخت‌های بسکتبال کشور کمتر از رشد این رشته ورزشی در بعد قهرمانی بوده است و این دو با هم هماهنگ نیستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال خراسان رضوی گفت: در بعد قهرمانی ملی و بین المللی بسکتبال کشور در دو سال قبل، توانستیم بسکتبال را در بخش قهرمانی به حد مطلوبی برسانیم چنانکه در المپیک ۲۰۰۸ پکن یکی از بهترین نتایج را به دست آوردیم و امیدوارم با حضور در المپیک توکیو که به سال ۲۰۲۱ موکول شد حضور خوب و نتایج مطلوب را تکرار کنیم.

او افزود: برای رشد زیرساخت‌ها و هماهنگ کردن آن با بعد قهرمانی بسکتبال باید از ظرفیت زیرساختی سایر بخش‌ها بهره گرفت که استفاده از ۳۴ سالن شهرداری در مشهد یکی از مصادیق آن است.

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: آنچه در بخش توسعه همگانی ورزش بسکتبال دارای اهمیت است علاوه بر زیرساختها، بسکتبال سه به سه است که اکنون در مدارس و به ویژه در دانشگاه‌ها مسابقات آن در حال برگزاری است و تمرکز فدراسیون نیز بر این حوزه است.

بیشتر بخوانید: پیروزی آویژه صنعت پارسای مشهد مقابل ذوب آهن اصفهان

طباطبایی با تاکید بر حمایت از بسکتبال در استان‌ها افزود: منتخب امروز مجمع آقای، ولی پور از مربیان با سابقه هستند و لازم است در بخش مدیریت نیز سایر اعضا به ایشان کمک کنند.

محمد رضا توکلی زاده، مجید جلیلی، مهدی صاحبیان، وحید عنوانی، عادل مشیریان و مجید، ولی پور ۶ نامزد تصدی ریاست هیات بسکتبال خراسان رضوی بودند که با انصراف جلیلی، عنوانی و صاحبیان در نهایت از ۱۷ رای ماخوذه مجید، ولی پور با ۱۰ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی انتخاب شد.
 
انتهای پیام // ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.