لزوم برنامه ریزی منسجم برای سال تحصیلی آینده

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: برنامه ریزی برای اجرای منسجم تعالی مدیریت در سال تحصیلی آینده الزامیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه با جمعی از مدیران مقطع متوسطه اول این ناحیه گفت: توجه به روند ثبت نام دانش آموزان مقطع متوسطه که در روز‌های آینده آغاز خواهد شد امری الزامی است.

او افزود: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و تکریم اولیا و دانش آموزان باید مدنظر مدیران قرار گیرد و برنامه ریزی منسجم جهت اجرای مطلوب برنامه تعالی مدیریت به عنوان یکی از راهبردی‌ترین برنامه‌ها در مقطع متوسطه اول جهت ارتقاء شاخص‌های مدیریت مدرسه باید از هم اکنون مدنظر مدیران و کارشناسان حوزه متوسطه اول جهت اجرا در سال تحصیلی آینده قرار گیرد.

نیسی گمراوی برنامه تعالی مدیریت مدرسه را گامی موثر برای تبدیل مدرسه به عنوان کانون آموزش یادگیرنده برشمرد و اظهار داشت: برنامه تعالی مدیریت مدرسه با ۲ رویکرد کیفی‌سازی آموزش براساس استاندارد و رویکرد‌ها دنبال می‌شود و برای هر فعالیت شاخص و استانداردی تعریف شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز بیان کرد: برنامه تعالی مدیریت مدرسه، برنامه‌ای است است که با هدف ترویج و تقویت سیستم خودارزیاب در درون مدرسه، ارتقای کیفیت آموزشی و مشارکت مسئولان، والدین و دانش آموزان در اداره مدرسه اجرا می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: این برنامه با هدف ارتقا سیاست‌های کلان آموزشی در دستور کار قرار گرفته و بعد از چند سال اجرا به صورت آزمایشی در حال حاضر کلیه مدارس دوره اول و دوم متوسطه و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش را تحت پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.