بازدید مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان از اندیکا

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با هدف پیگیری برنامه‌های سند توسعه از شهرستان اندیکا بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کریمی کیا مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با هدف پیگیری برنامه‌های سند توسعه از شهرستان اندیکا بازدید کرد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با تحقق برنامه‌های تدوین شده این اداره کل دراندیکا، گامی مهم در جهت محرومیت زدایی شهرستان و در راستای سند توسعه شهرستان برداشته خواهد شد.

کریمی کیا بیان داشت: در این سفر مقرر گردید در آینده نزدیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه اندازی، اعتبار فرهنگی برای مسابقه کتابخوانی، از دانش آموزانی که در آزمون سراسری در دانشگاه دولتی پذیرش شوند با اهدا جوایزنفیس تقدیر بعمل آید و کمپ ترک اعتیاد، اداره آموزش و فنی حرفه‌ای و ۴۰مدرسه شهرستان نیز، تعمیر و تجهیز شوند. همچنین همکاری و مساعدت لازم برای اشتراک برق کلیه مدارس نوساز و ارسال لیست به آن اداره کل اقدام گردد.

مسئولان ضمن بازدید از مدارس، درمان بسترشهرستان، ساختمان اهدایی شهرداری به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه عمومی شهرستان، سالن اجتماعات درحال تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، دفترتسهیل گری محلی، اداره آموزش و فنی حرفه‌ای و کمپ ترک اعتیاد شهرستان و بررسی مشکلات و محدودیت‌های موجود، تصمیماتی را جهت توسعه مراکز اجتماعی فرهنگی شهرستان اتخاذ نمودند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.