ممنوعیت اسکان مسافر در مریوان

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مریوان از ممنوع بودن اسکان مسافران در مریوان از امروز تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فریاد حدادیان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مریوان گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس اسکان مسافران و مهمانان در شهرستان مریوان با دستور مقام قضایی ممنوع اعلام شده است.

او افزود: تمام واحد‌های اقامتی و استیجاری (خانه‌های مسافر) از پذیرش مسافر تحت هرعنوانی منع شده و درصورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه ضمن پلمب شدن، واحد متخلفح به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مریوان یادآور شد: باتوجه به اینکه مریوان منطقه‌ای گردشگری با جاذبه‌های تاریخی و دیدنی است مهمانان و مسافران زیادی به این شهرستان سفر می‌کنند لذا مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه اسکان موضوع را سریعا به میراث فرهنگی اعلام کنند.

استاندار کردستان پیشتر در نشست ستاد مقابله با ویروس کرونا استان با اشاره به اینکه بازار و مراکز تجاری و خرید شهرستان مریوان در تعطیلات هفته جاری برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا بسته است، گفته بود: مجموعه تفریحی زریبار و قلعه ایمام این شهرستان هم تعطیل است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان هم گفت: مجموعه گردشگری تالاب زریبار براساس دستور ستاد مقابله با کرونای استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

رییس شورای اسلامی بخش هورامان نیز اظهار داشت: به علت شیوع بیماری کرونا تمام خانه‌های اجاره ای، هتل ها، رستوران‌ها، قهوه خانه، مکان‌های تفریحی، رفاهی و گردشگری تا پایان هفته جاری به صورت خود جوش تعطیل هستند و هیچ گونه خدماتی در این بخش ارائه نخواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.