جمع آوری پسماند خشک در تمام مشهد هوشمند می شود

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری مشهد گفت: به زودی پسماند‌های خشک شهروندان در همه نقاط شهر از طریق نرم افزار "سیمپ" انجام خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  ابوالفضل کریمیان مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری مشهد گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده به زودی پسماند‌های خشک شهروندان درهمه نقاط شهر از طریق نرم افزار "سیمپ" انجام خواهد شد.

او افزود: این سازمان از اولین سازمان‌هایی است که در زمینه هوشمند سازی جمع آوری پسماند خشک اقدام نموده و در همین راستا در خرداد ماه سال قبل طرح "سیمپ" را به صورت پایلوت در منطقه ۹ اجرایی کرده است.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری مشهد ادامه داد: اجرای طرح "سیمپ" به صورت محدود و آزمایشی، این امکان را برای کارشناسان سازمان مپ فراهم آورد که کمبود‌ها و کاستی‌ها و نیز زیرساخت‌های مورد نیاز برای هوشمند سازی جمع آوری زباله خشک از طریق این نرم افزار را شناسایی کرده و آن‌ها را رفع کنند.

کریمیان بیان کرد: در این طرح امکان درخواست جمع آوری و خرید پسماند‌های خشک شهروندان به صورت آنلاین فراهم شده است.

او تصریح کرد: بنابراین شهروندان مشهدی می‌توانند با نصب این نرم افزار که از سوی شرکت‌های دارای مجوز معرفی می‌شوند، درخواست خود برای جمع آوری پسماند خشک را ارسال نمایند تا در کمترین زمان، نزدیکترین خودرو به آدرس درخواستی آنان اعزام و نسبت به دریافت و خرید اقلام ضایعاتی آنان اقدام شود.
 

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری مشهد تاکید کرد: در این فرایند به جای تحویل محصول در قبال دریافت پسماند خشک، کیف پول مشترکین شارژ می‌شود که این امر می‌تواند گوشه‌ای از سبد اقتصاد خانوار‌ها را پوشش دهد.

کریمیان اظهار کرد: همچنین شهروندان می‌توانند به جای شارژ کیف پول، از دیگر خدمات هوشمند سازی از جمله شارژ من کارت، خرید بسته اینترنتی، کمک به موسسات خیریه یا پرداخت بهای عوارض حمل پسماند سالانه خود از محل فروش مواد بازیافتی استفاده کنند.

او افزود: متقاضیان دریافت مجوز فعالیت به عنوان مجری طرح می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان و یا با مراجعه به اداره امور قرارداد‌های سازمان مدیریت پسماند واقع در بزرگراه شهید کلانتری - بین میدان حافظ و غدیر ضمن آشنایی با شرایط و ضوابط مربوطه، درخواست خود را ارائه کنند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار