خودرو‌های حامل تریاک در خوزستان توقیف شدند

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۳ دستگاه خودروی سواری حامل بیش از ۲۹۶ کیلو و ۴۳ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در استان توقیف شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با هدف اجرا طرح برخورد با عناصر اصلی سوداگران مرگ، پلیس مبارز با مواد مخدر استان با همکاری پلیس شهرستان‌های امیدیه، بهبهان و هندیجان از انتقال ۳ محموله موادمخدر مطلع شد.

او با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر امیدیه با همکاری ماموران انتظامی شهرستان بهبهان، یک دستگاه خودرو زانتیا حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیات متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروی توقیفی، مقدار ۱۸۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شف شد.

سردار عباس زاده اظهار داشت: همچنین در عملیاتی دیگر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کار اطلاعاتی و همکاری پلیس هندیجان یک دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودرو، مقدار ۲۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف گردید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی در شهرستان ماهشهر موفق به توقیف یک دستگاه خودرو پژوپارس حامل مقدار ۸۰ کیلو ۶۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در مجموع عملیات‌های انجام شده مقدار ۲۹۶ کیلو و ۴۳ گرم تریاک کشف و ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر شدند، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند، البته این هشدار با قاچاقچیان و سوداگران مرگ می‌دهیم که این استان برای جولان آن‌ها امن نیست و برخورد جدی و قانونی در انتظار این افراد است..

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.