در بسته حوادث ۲۷ خرداد بخوانید؛

محموله تریاک در کارون کشف شد

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۷ خردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۲۷ خردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سرهنگ رئیس علی عبدولی فرمانده انتظامی شهرستان کارون گفت: ماموران کلانتری ۱۲ در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی یک فروشنده مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سارقان حرفه‌ای احشام در دزفول دستگیر شدند

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در نقاط مختلف شهرستان، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای احشام را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش آن دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به ۱۷ فقره سرقت احشام در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند و با حضور مالباختگان بازسازی صحنه جرم نیز انجام پذیرفت، متهمان با قرار صادره مرجع قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: از دامداران خواهشمندیم برای پیشگیری از سرقت احشام در صورت امکان محل نگهداری دام را به تجهیزات ایمنی مجهز کرده و به محض مشاهده افراد ناشناس و مشکوک مراتب را سریعا از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

واژگونی پژو پارس یک مصدوم برجای گذاشت

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۴۲ دقیقه بامداد طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، واژگونی خودرو پژو پارس در کوی سیاحی اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا ۲ دستگاه خودرو اطفا حریق و امداد و نجات را از ایستگاه ۲۲ به محل حادثه اعزام کرد.

او بیان داشت: خودرو پژو پارس به علت سرعت بیش از حد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو واژگون و راننده خودرو که به شدت آسیب دیده بود جهت اقدامات درمانی به بیمارستان اعزام شد و آتش نشانان خودرو واژگون شده را به حالت اولیه بازگرداندند و در ساعت یک و ۶ دقیقه بامداد به ایستگاه بازگشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.