در بسته حوادث ۲۴ خرداد بخوانید؛

دستگیری سارق سیم برق در بندر ماهشهر

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۴ خردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۲۴ خردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق سیم های برق ماهشهر مهمان پلیس شد

سرهنگ فرامرز منصوری جانشین فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق برخی مناطق شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ منصوری با بیان اینکه از مخفیگاه او بازرسی صورت گرفت در پایان متهم به ۸ فقره سرقت سیم برق در شهرستان اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی بندر ماهشهر تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده اولیه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سارقان حرفه‌ای احشام با ۱۷ فقره سرقت دستگیر شدند

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در نقاط مختلف شهرستان دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های فنی و اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از فعالیت دو سارق حرفه‌ای احشام رسیدند.

سرهنگ گراوندی تصریح کردند: طی بررسی‌های پلیس مشخص شد متهمان پس از سرقت، سریعا احشام مسروقه را جهت فروختن به مکان‌هایی مشخص انتقال می‌دادند.

فرمانده انتظامی دزفول ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر نمودند و متهمان در تحقیقات اولیه ماموران به ۱۷ فقره سرقت احشام در نقاط مختلف شهرستان اعتراف نموده که با حضور مالباختگان بازسازی صحنه جرم نیز انجام پذیرفت.

فرمانده انتظامی دزفول در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان با قرار صادره مرجع قضایی روانه زندان شدند به دامداران توصیه نمود: جهت پیشگیری از سرقت احشام در صورت امکان محل نگهداری دام را به تجهیزات ایمنی مجهز نموده و به محض رویت افراد ناشناس و مشکوک مراتب را سریعا از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.