در بسته حوادث ۱۶ خردادماه بخوانید؛

مصدوم شدن مرد دزفولی بر اثر سقوط از ارتفاع

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۱۶ خردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۱۶ خردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

مرد دزفولی بر اثر سقوط از ارتفاع مصدوم شد

عبدالحسین معظم فر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: ساعت یک و ۱۳ دقیقه بامداد امروز، طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش سقوط مردی ۳۹ ساله از ارتفاع ۲۰ متری اطلاع رسانی شد.

او افزود: ستاد فرماندهی عملیات، بلافاصله ۲ اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های عملیاتی شماره یک و ۳ را به محل حادثه واقع در ظلع غربی رودخانه دز (بام دزفول) اعزام  کرد و عملیات نجات جان فرد حادثه دیده آغاز شد و علت حادثه بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی اعلام گردید.

مصدوم شدن یک نفر بدلیل بی‌احتیاطی در جوشکاری

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۱۳ و ۱۶ دقیقه ظهر امروز، در تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان، خبر انفجار کپسول جوشکاری در یک منزل مسکونی واقع در بهارستان اطلاع‌رسانی شد و با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه ۷۶ به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه در این حادثه، نشت گاز مایع در کپسول جوشکاری و ایجاد جرقه در اثر بی‌احتیاطی مالک، منجر به انفجار کپسول و مصدوم شدن او شده بود، بیان داشت: مصدوم که یک مرد ۳۰ ساله بود، به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

مهار آتش در فروشگاه تجهیزات پزشکی در دزفول

محمد بی باک فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۱۹ و ۱۶ دقیقه طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی در یک باب فروشگاه تجهیزات پزشکی اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی عملیات بلافاصله ۲ تیم از آتش نشانان ایستگاه شماره یک را به محل حادثه واقع در خیابان کشاورز اعزام شدند و اقدام به مهار حریق کردند.

او افزود: در این حادثه که علت آن نیاز به بررسی و کارشناسی دقیق دارد اقلامی از این مغازه طعمه آتش گردید که با حضور آتش نشانان در محل، حریق کنترل و مهار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.