اعلام آدرس مراکز نمونه‌‌گیری کرونا در البرز

معاون فنی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز آدرس مراکز نمونه‌‌گیری کرونای این استان را اعلام کرد.

افسون تیزویر، معاون فنی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که ۱۵ مرکز نمونه گیری برای تست کرونا در کرج وجود دارد، گفت: یکی از مراکز در گرمدره، در منطقه خیابان ۱۲ متری شهدا، خیابان بهداشت قرار دارد و مرکز بهداشت جوادالائمه در خیابان شهید بهشتی نرسیده به پل زیرگذر، جنب فرش مشهد واقع شده‌است.

او با بیان این که مرکز روستانژاد در میدان استاندارد، شهرک شیخ سعدی، خیابان اصلی شیخ سعدی، خیابان شهید بابایی واقع شده‌است، افزود: مرکز شهید ترکیان، در خیابان اول رجایی شهر، جنب آتش نشانی قرار دارد.

تیزویر با بیان این که مرکز حضرت علی(ع) در خیابان چالوس، خیابان شیخ احمد کافی، کوچه رسول (ص) واقع شده‌است، گفت: مرکز دیگر در خیابان شهید بهشتی، چهارصد دستگاه، رو به روی استخر دانش قرار دارد.

او با بیان این که مرکز دیگری با عنوان شهید اسکندری در کلاک نو، خیابان شهید اسکندری جانمایی شده است، افزود: مرکزی دیگری نیز در کیلومتر ۳۵ جاده چالوس با نام شهید عسگری یا سیرا فعالیت دارد، مرکز دیگری نیز در کیلومتر ۲۴ جاده چالوس آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است.

معاون فنی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مرکز نمونه‌گیری نیز در بلوار بسیج، جنب پارک آزادگان قرار دارد و مرکز شهدای کمالشهر نیز در کمالشهر، خیابان امام خمینی(ره) واقع شده و مرکز ماهدشت نیز در میدان آزادگان، خیابان شهید بهشتی، اول کوچه غفوری، پلاک ۴۲ این شهر قراردارد.

او افزود: مرکز نمونه‌گیری شهدای حصارک در حصارک بالا، میدان شهرداری، جنب پمپ گاز جانمایی شده است و مرکز دیگر در مهرشهر، بلوار ارم، خیابان پنجم شرقی، ابتدای خیابان ولیعصر، قرار دارد مرکز دیگری نیز در بلوار مپنا، بلوار ارم غربی، جنب پارک قرار دارد و یک مرکز نیز در فردیس، کانال غربی، رو به روی کتابخانه علامه امینی، خیابان امام رضا قرار دارد و مرکز شهدای مشکین دشت نیز در مشکین دشت، خیابان هدایتکار، خیابان پاسگاه، پشت مخابرات جانمایی شده است.

او با بیان این که مرکز نژادفلاح در ساوجبلاغ، هشتگرد، خیابان جلال آل احمد، خیابان بهمن واقع شده است، افزود: مرکز دیگری نیز در چهار باغ، جاده کرج-هشتگرد، واقع شده‌است.

تیزویر گفت: اتوبان کرج-قزوین، خروجی کردان، قلعه چندار، بلوار شریعتی نیز دارای مرکز دیگری است همچنین مرکز دیگری در ساوجبلاغ، شهر جدید هشتگرد، خیابان اسکان قرار دارد.

او افزود: شهروندان برای آگاهی از سایر مراکز نمونه‌گیری ویروس کرونا به بخش معاونت بهداشت پورتال دانشگاه علوم پزشکی البرز مراجعه کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
با تشکر از نویسنده. ۵ بار عبارت تو متن تکرار شده. من این مقاله رو خوندم واسه پیدا کردن یک آدرس. می شد خیلی بهتر نوشته بشه. کوتاه مفید و مختصر