محمد بذرافشان خواستار افزایش دو برابری سقف وام‌های اشتغالز‌ایی نیازمندان شد و گفت: مشکل بیشتر خانواده‌های نیازمند به خصوص ایتام، تأمین مسکن و سرپناهی امن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان در دیدار با روح‌الله نجابت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش دو برابری سقف وام‌های اشتغالزایی مددجویان قرض‌الحسنه اشتغال تبصره ۱۶ وام‌های راه‌اندازی حرفه برای مددجویان و نیازمندان شد و گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و گرانی‌ها، اجرا و پایداری طرح اشتغال با ۵۰ میلیون تومان دشوار است و این مبلغ کافی نیست.

او افزود: امیدواریم رایزنی‌های لازم برای افزایش سقف این وام‌ها توسط نمایندگان انجام شود و این مبلغ حداقل تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

بذرافشان، خواستار نگاه ویژه مجلس یازدهم به امر مسکن مددجویان شد و گفت: مشکل بیشتر خانواده‌های نیازمند به خصوص ایتام، تأمین مسکن و سرپناهی امن است.

روح‌الله نجابت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با توجه به گزارشات ارائه شده، عملکرد استان را در حوزه‌های مختلف خوب ارزیابی کرد و گفت: در سال جهش تولید و برای توسعه اشتغال‌آفرینی به‌عنوان نماینده مردم پیگیر افزایش ۲ برابری سقف اعتبار وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال هستم.

او افزود: تجربیات کمیته امداد و دستگاه‌های اجرایی در حوزه مسکن می‌تواند بسیار راهگشا باشد، این تجربیات به‌صورت مکتوب تهیه و در اختیار نمایندگان گذاشته شود تا با دستی پُر در برنامه‌های آتی مجلس از آن‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار