ادامه کمک «هر ایرانی، حداقل یک کیسه سیمان» به صحن عقیله بنی هاشم

طرح کمک به ساخت حرم حضرت زینب (س) با عنوان «هر ایرانی، حداقل یک کیسه سیمان» ادامه دارد.

امیر سلیمانی معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در حاشیه جمع آوری کمک‌های مالی مردم محلات در گفت و گو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: طرح کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم، حضرت زینب (س) همچنان ادامه دارد.

سلیمانی با اشاره به اینکه تامین سیمان مورد نیاز صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) در کربلای معلی به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی واگذار شده است افزود: این طرح با عنوان «هر ایرانی، حداقل یک کیسه سیمان» در در حال انجام است.

او با بیان اینکه برای اینکه هزینه انتقال محموله‌ها به عراق کاهش یابد سیمان از کارخانه ایلام خریداری می‌شود اضافه کرد: شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۲۹۹۹۱۲۴ به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی برای این کمک‌ها در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی بیان کرد: مردم خیر کشور به خصوص مردم خیر استان مرکزی تا کنون کمک‌های خوبی در این زمینه داشته اند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و با کمک مردم این استان تا کنون در بیش از ۲۰۰ طرح باسازی عتبات عالیات، مشارکت فعالانه داشته است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.