کرونا و تحریم بهانه کم کاری است

نماینده مجلس شواری اسلامی گفت: ما مسئول روز‌های سخت هستیم، کرونا و تحریم بهانه کم کاری‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های غرب خراسان رضوی در جلسه شورای اداری خوشاب که با حضور دیگر نماینده مجلس و مسئولان شهرستان برگزار شد، گفت: متاسفانه برخی مدیران تمام کم کاری‌های خود را به تحریم و فشار‌ها ارتباط می‌دهند که که جدیدا کرونا هم به آن‌ها افزوده شده است.

او افزود: ما در این موقعیت مسئول هستیم، مسئول روز‌های سخت، کم کاری و بی مدیریتی خودمان را به تحریم و کرونا نسبت ندهیم باید در این شرایط تصمیم بگیریم و این قابل قبول نیست.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قدر جایگاهی که می‌توانیم گروه گشای مردم باشیم را بدانیم، این‌ها همه فرصتی برای خدمت است.

عنابستانی بیان کرد: اینکه دولت بودجه اختصاص نمی‌دهد برای من مدیر خوشاب یک فرصت است که برگردم به منابع دیگر و از ظرفیت‌های داخلی منطقه خودم هزینه ها را تهیه کنم و کار را انجام دهم.

او تصریح کرد: شرایط بودجه کشور خراب است تصور و تحلیل من از ساختار بودجه کشور این است که بیش از ۵۰ درصد کسری خواهیم داشت که در طول تاریخ انقلاب بی سابقه خواهد بود.

منتخب مردم در مجلس یازدهم تا کید کرد: به عقیده من باید یک جهش انجام دهیم و با نگاه به داخل و ظرفیت‌های موجود سطح بهروری را بالا ببریم و از همان واحد امکان استفاده ۲برابری بکنیم.

 عنابستانی اظهار کرد: باید منابع غیر دولتی و اعتبارات خرد را جدی بگیریم و برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنیم.

او افزود: باید به بخش کشاورزی نگاه ویژه تری داشته باشیم و این نگاه و کار‌ها را هم ما که مسئولیت قبول کردیم باید انجام دهیم نه فرد دیگری.

نماینده مجلس ادامه داد: برخی مسئولان کاری انجام نمی‌دهند که جوابگوی نهاد‌های نظارتی نباشند، ترس از چه داریم؟ مگر می‌خواهیم قانون را زیرپا بگذاریم.

عنابستانی بیان کرد: نیتمان را خالص کنیم و کار را به نفع مردم انجام دهیم، نهاد‌های نظارتی هم حمایتمان خواهند کرد.

او با اشاره به مشکلات برخی بانک‌ها تصریح کرد: برخی می‌گویند بانک کشاورزی، من می‌گویم باید بشود بانک روستایی، یک روستایی چطور و از کجا ضامن کارمند آن هم ۳چهار نفر پیدا کند؟

نماینده مردم شهرستان‌های غرب خراسان رضوی در مجلس تاکید کرد: برخی مدیران برای ترس نمره منفی گرفتن وارد چالش و حل کردن مشکلات مردم نمی‌شوند، باور کنید ارزشش را دارد، ما باید جوابگوی مسئولیتمان باشیم از خدا بترسیم.

عنابستانی اظهار کرد: این چپ و راست بازی‌ها و این ترک و فارس کردن‌های رایج را بگذارید کنارهم برای مردم همدل و صادق کار کنیم.

او افزود: این خط‌ها را که کشیده ایم و اسمشان را گذاشته ایم خوشاب، جوین، داورزن و جغتای... برای جدایی نیست، این‌ها فقط برای نظام بودجه ریزی و جذب پول بیشتر است، همه با هم در یک تیم هستیم.

نماینده مجلس یازدهم سبزوار بزرگ ادامه داد: ما وقتی برد کردیم که یک سرزمین بزرگ، با هم بستگی و همراهی هم باشیم و باهم برد کنیم سود کرده ایم.

عنابستانی بیان کرد: هیچ مدیری در معرض تغیر و جابجایی نیست، این ذهنیت که نماینده بیاید درو می‌کند و مدیران را عوض می‌کند یک ذهنیت بچه گانه است و ما قصد چنین کار‌ها را نداریم اگر کار کنید.

او تصریح کرد: نشستید روی صندلی مدیریت باید کار کنید نه یک ساعت و در وقت اداری، بلکه ۲۴ ساعت برای مردم آماده خدمت باشید که اگر نمی‌توانید خودتان کنار بروید.

انتهای خبر//ع. ظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.