پر بیننده‌ترین مسابقات تاریخ لیگ جزیره

هواداران به ۵ دیدار از مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس علاقه بیشتری داشته اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک فوتبال پر طرفدار‌ترین ورزش دنیا است. این ورزش علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است که ۹۰ دقیقه از تماشای بازی فوتبال لذت می‌برند.

پر بیننده‌ترین دربی تاریخ لیگ جزیره

تیم‌های فوتبال منچستر یونایتد و منچستر سیتی در سال ۲۰۱۲ در دیداری حساس به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با تک گل وینسنت کمپانی به سود تیم منچستر سیتی به پایان رسید. این دیدار با ۴ میلیون بیننده به عنوان پر بیننده‌ترین دیدار تاریخ لیگ جزیره شناخته شده است.

پر بیننده‌ترین مسابقات تاریخ لیگ جزیره

آرسنال – منچستر یونایتد/ سال ۲۰۰۳

در ۱۶ آوریل سال ۲۰۰۳ تیم‌های منچستر یونایتد و آرسنال در حالی به مصاف هم رفتند که شیاطین سرخ (لقب تیم منچستر یونایتد) در اوج قدرت بودند. منچستری‌ها با پیروزی در این بازی گام بلندی را برای کسب عنوان قهرمانی بر می‌داشتند، اما در پایان این بازی ۲ تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند که سهم هر تیم ۲ گل بود. البته در پایان این فصل تیم منچستر یونایتد به مقام قهرمانی لیگ جزیره رسید. این بازی جذاب ۳ میلیون و ۴۳۰ هزار بیننده داشت.

پر بیننده‌ترین مسابقات تاریخ لیگ جزیره


بیشتر بخوانید:


لیورپول – منچستر سیتی/ سال ۲۰۱۹

در تاریخ ۱۰ نوامبر سال گذشته ۲ تیم فوتبال لیورپول و منچستر سیتی به مصاف هم رفتند. لیورپولی‌ها فصل گذشته در نبردی تنگاتنگ با سیتیزن‌ها (لقب تیم منچستر سیتی) قهرمانی را از دست دادند. این بازی حکم بازی انتقام برای شاگردان یورگن کلوپ (سرمربی تیم لیورپول) بود.

سرخ پوشان آنفیلد در نهایت با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسیدند. این دیدار حساس با ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار بیننده، سومین دیدار پربیننده در تاریخ لیگ جزیره است.

پر بیننده‌ترین مسابقات تاریخ لیگ جزیره

لیورپول – منچستر یونایتد/ سال ۲۰۱۹

لیورپولی‌ها که در فصل جاری تنها با هدف قهرمانی پا به هر مسابقه می‌گذارند، پربیننده‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار کرده اند. سرخ پوشان آنفیلد در بازی این فصل خود در مقابل تیم فوتبال منچستر یونایتد توانستند ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار بیننده تلوزیونی را جذب کنند. این بازی چهارمین مسابقه پر بیننده در تاریخ لیگ جزیره است.

پر بیننده‌ترین مسابقات تاریخ لیگ جزیره

چلسی – منچستر یونایتد/ سال ۲۰۱۲

در تاریخ ۵ فوریه سال ۲۰۱۲ تیم‌های منچستر یونایتد و چلسی به مصاف هم رفتند. این دیدار جذاب در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. این بازی ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار بیننده داشت.

در آن فصل تیم فوتبال چلسی یکی از آماده‌ترین تیم‌های تاریخ خود را در اختیار داشت. آبی پوشان لندنی در آن فصل توانستند به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند و با شکست تیم فوتبال بایرن مونیخ عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کنند.

در ۴ دیدار از ۵ دیدار پر بیننده تاریخ لیگ جزیره نام منچستر یونایتد دیده می‌شود. بدون شک شیاطین سرخ یکی از پر هوادار‌ترین تیم‌های انگلیسی هستند که بخش عمده‌ای از اعتبار خود را مدیون الکس فرگوسن (سرمربی اسبق تیم منچستر یونایتد) هستند.

پر بیننده‌ترین مسابقات تاریخ لیگ جزیره

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار