دستیار رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

بیمارستان ۳۲ تخت خوابی لیکک تا دهه فجر تکمیل می شود

بیمارستان ۳۲ تختخوابی لیکک در شهرستان بهمئی تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سعید جغتایی مشاور و دستیار رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از بیمارستان ۳۲ تختخوابی لیکک، با اشاره به اینکه این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع با زیربنای چهار هزارمترمربع در دست ساخت است گفت: اعتبار اولیه احداث بیمارستان بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی بوده است.

جغتایی از پیشرفت کاری ۹۵ درصدی بیمارستان شهر لیکک خبر داد و افزود: حدود ۳۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل، تجهیز و بهره برداری کامل این بیمارستان اختصاص داده شده است و در صورتی که مسئولان اجرایی متعهد شوند که تا قبل از پایان سال، یعنی دهه فجر به بهره‌برداری برسد این رقم اعتبار تخصیص داده می‌شود.

او با اشاره به ضرورت خدمت رسانی هرچه بهتر در حوزه سلامت و بهداشت و درمان برای مردم شهرستان بهمئی اضافه کرد: مردم این شهرستان به دلیل مسافت زیاد با شهر‌های همجوار، افزایش جمعیت، کمبود بیمارستان، هزینه‌های سنگین درمان، خطرات و تصادفات جاده‌ای و سختی پذیرش در استان‌های همجوار با مشکل مواجه هستند.

دستیار رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: به منظور رفع این مشکل با جدیت پیگیر احداث، تکمیل و بهره برداری این طرح هستیم.

گفتنی است روند اجرایی این بیمارستان از اسفند ۹۳ در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار متر مربع آغاز شد.

شهرستان بهمئی با جمعیتی حدود ۵۰ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.