مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا مطرح کرد؛

برگزاری رقابت علمی ۵ هزار داوطلب در آزمون ورودی جامعه الزهرا

حجت‌الاسلام عمرانی‌فرگفت: آزمون ورودی جامعه الزهرا در سطح ۲، ۳، ۴ و بازپذیری با حضور حدود ۵ هزار داوطلب ایرانی و غیرایرانی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی‌فر مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا گفت: امسال با توجه به شرایط بهداشتی کشور و برای حفظ سلامت داوطلبان، آزمون ورودی جامعه الزهرا در سطح ۲ و ۳ و بازپذیری به صورت برخط و آزمون سطح ۴ با رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به صورت حضوری و در شهر قم برگزار شد.

او افزود: داوطلبان غیرایرانی ورود به سطح ۳ در داخل و خارج از کشور و داوطلبان ایرانی در سطح ۲ و ۳ و بازپذیری در داخل کشور به صورت برخط در ۳ بازه زمانی ۸ و ۱۱ صبح و ۱۷ عصر در این آزمون شرکت کردند.

او ادامه داد: روز جمعه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ حدود ۳ هزار داوطلب ورود به سطح ۲ و بازپذیری در این آزمون شرکت می‌کنند. همچنین صبح روز جمعه حدود ۲ هزار داوطلب ورود به مقاطع تکمیلی سطح ۳ و ۴ برای تحصیل در یکی از ۲۰ رشته مندرج در دفترچه آزمون با هم به رقابت علمی پرداختند.

عمرانی‌فر با بیان اینکه آزمون سطح ۴ با توجه به متفاوت بودن شیوه سنجش علمی در آن و تعداد محدود داوطلبان این سطح نسبت به مقاطع دیگر به صورت حضوری در محل جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، تصریح کرد: آزمون سطح ۴ در ۵ رشته تفسیر تطبیقی، تفسیر علوم و معارف قرآن، فقه خانواده، کلام اسلامی و حکمت متعالیه به مدت سه ساعت به طول انجامید.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا گفت: زمان اعلام نتایج آزمون متعاقبا از طریق سامانه سنجش و پذیرش و پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا اطلاع رسانی می‌شود و دوسوم از داوطلبان حائز شرایط قبولی در همه سطوح و مقاطع تحصیلی به مصاحبه دعوت خواهند شد.

او اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند سوالات و ابهامات یا انتقادات و پیشنهادات خود درباره آزمون را از طریق سامانه سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir/ بخش ارسال و پیگیری درخواست‌ها ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار