پیگیری شورای شهر برای احداث پردیس تئاتر شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از پروژه‌های مهمی که در دوره پنجم شورای اسلامی شهرمشهد طراحی و اجرای آن آغاز شد احداث پردیس تئاتر مشهد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احسان اصولی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پس از آغاز عملیات اجرایی احداث پردیس تئاتر، این پروژه با مشکلاتی از جمله اختلاف برسر تملک زمین با آستان قدس رضوی روبرو شد که رفع آن چند ماهی زمان برد، اما اکنون این مشکل برطرف شده و فعالیت مجدد پروژه از امروز آغاز شد.

او افزود: ما در شورای شهر و همچنین شهرداری مشهد به صورت جدی پیگیر اجرای پروژه هستیم و عملیات به صورت سه شیفت اجرا شده تا بخش زیادی از تاخیر به وجود آمده جبران شود.


خلیل الله کاظمی معاون عمران،حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد نیز در این باره گفت: اکنون نقشه‌های پروژه در اختیار ما قرار گرفته و توافقات مرتبط با آستان قدس رضوی نیز انجام شده است.

او افزود: آذر ۹۸ عملیات اجرای احداث پردیس تئاتر مشهد آغاز شد، درآن زمان به شهروندان قول دادیم که فاز اول پروژه شامل بلک باکس‌ها که حدود ۶هزار مترمربع زیربنا دارد را در اردیبهشت۱۴۰۰ آماده بهره‌برداری کنیم اما با مشکلات ایجاد شده اکنون پروژه با تاخیر حدود ۷ماهه روبرو است.

معاون عمران،حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: در تلاش هستیم با سه شیفته شدن اجرای پروژه تاخیرها را جبران و فاز اول پردیس تئاتر شهر را ۳۱ تیر ۱۴۰۰ به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام//ی.ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار