در نشست جنجالی هیئت رئیسه کاراته استان قم چه گذشت؟

جمعی از منتقدین هیئت کاراته استان قم در نشست خبری اعتراض خود را نسبت به انتخابات این مجمع بروز دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، جمعی از منتقدین هیئت کاراته استان قم در نشستی خبری اعتراض خود را نسبت به انتخابات این مجمع بروز دادند.

این نشست که با حضور هیئت رئیسه هیئت کاراته استان به عنوان منتقد و جمعی از خبرنگاران برگزار شد مباحث مربوط به انتخاب برخوردار و صلاحیت نداشتن او برای نشستن بر کرسی ریاست این هیئت مطرح شد.

پس از این که مرحله نخست رای‌گیری در مجمع انتخابات هفته گذشته با ۷ رای به نفع علیرضا برخوردار و ۵ رای برای محمد مهدی سلطانی به پایان رسید رای سفید به صندوق انداخته شد تا انتخابات به دور دوم کشیده شود، اما در دور دوم نیز آرای اخذ شده به همان ترتیب دور نخست بود.

این اتفاق موجب شد فدراسیون کاراته و اداره کل ورزش برای معرفی رئیس جدید از معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان استعلام بگیرند تا رای نهایی درباره انتخابات اعلام شود در نهایت پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی شورای امور مجامع معاونت قهرمانی و دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارتخانه به دلیل این که علیرضا برخوردار در دور دوم بالاترین رای را کسب کرده بود به عنوان رئیس هیئت کاراته قم معرفی و چهار سال دیگر در مسئولیت خود ابقا شد.

همین مهم بهانه‌ای شد تا جمعی از معترضین نسبت به انتخاب برخوردار برای هدایت این هیئت اسناد خود را نسبت به  صلاحیت نداشتن او برای نشستن به کرسی ریاست  افشا کنند.

هیئت رئیسه کاراته استان معتقد است که مجمع انتخاباتی کاراته قم غیر قانونی بوده و طبق نامه ارسال شده از وزارت ورزش باطل است.

انتهای پیام/الف/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار