لزوم احداث شبکه و تصفیه خانه فاضلاب در حمیدیه

فرماندار حمیدیه گفت: با توجه به نبود شبکه فاضلاب در این شهرستان، احداث شبکه و تصفیه خانه فاضلاب الزامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه برگزار شد، گفت: نبود شبکه فاضلاب در این شهرستان سبب بروز مشکلات فراوانی برای شهروندان شده، به همین احداث شبکه و تصفیه خانه فاضلاب الزامی است.

او در ادامه به مشکلاتی در حوزه راه‌های روستایی اشاره کرد و افزود: ۱۴ کیلومتر از این راه‌ها دچار مشکل جدی هستند که باید رفع شوند، ضمن اینکه تکمیل پروژه مسیر خسرج بخش مرکزی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی در ادامه بیان داشت: رفع مشکلات بخش کشاورزی باید مدنظر قرار گیرد، همچنین شبکه‌های آبیاری و زهکش در مسیر خسرج احداث شوند تا مشکلات کشاورزان در زمینه تامین آب مرتفع گردد و امرارمعاش این قشر جامعه و همچنین تولید محصولات کشاورزی و موادغذایی دچار مشکل نشود.

فرماندار شهرستان حمیدیه در ادامه به تکمیل نشدن سالن ورزشی سرپوشیده و استخر این شهرستان اشاره و تصریح کرد: نبود زمین در حمیدیه برای توسعه و ایجاد زمینه‌های اشتغالزایی و ایجاد شهرک‌های اشتغالزایی مشکل جدی محسوب می‌شود، به این دلیل که زمین‌های موجود یا در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته اند یا در حوزه ارتش هستند.

این مقام مسئول در ادامه خواستار نگاه ویژه به شهرستان حمیدیه و تزریق کمک‌های ویژه به شهرستان شد و اظهار داشت: احداث درمانگاه مجهز از مطالبات بحق مردم است که با در دستورکار مسئولان کشوری و استانی قرار گیرد.

مشکلات حمیدیه زیبنده یک شهرستان نیست

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در ادامه این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم شهرستان حمیدیه بخاطر حضور در انتخابات ۲ اسفندماه پارسال گفت: حضور ماهانه در شهرستان از جمله تعهدات ما به مردم استان خورستان است و مسئولان باید احترام به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، چراکه مردم، ولی نعمت واقعی هستند.

او افزود: مشکلات زیادی در شهرستان حمیدیه وجود دارد و نیازمند حضور، پیگیری و جذب امکانات است و باید از درون شهرستان و استان مطالبات را پیگیری نماییم و با روحیه انقلابی خود مطالبه گر باشیم، چراکه هر شهرستانی که تاسیس شود باید از امکانات یک شهرستان برخوردار شود و ما بعنوان نمایندگان مردم، این انتظار را از مسئولان کشور مطالبه می‌کنیم.

حسینی اظهار داشت: بعنوان نماینده مردم، مدیری که ناکارآمد باشد را کنار می‌زنم و اگر مدیری نتواند خواسته مردم را دنبال کند و نتواند دوندگی بیشتری برای فراهم نمودن خواسته‌های مردم نشان دهد باید از سمت خود کناره گیری نماید، البته باید یک جدول زمانی برای حل مشکلات حمیدیه فراهم کنیم و این مهم باید از سوی ادارات شهرستان تهیه و تدوین گردد.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه بیان کرد: مشکلات آب موجود در حمیدیه زیبنده یک شهرستان نیست و در بحث فاضلاب این شهرستان باید یک اعتبار و یک برنامه مدون و یک امکانات برای شهرستان دیده شود، ضمن اینکه باید در انتخاب پیمانکاران دقت شود، زیرا در برخی پیمانکاران فساد وجود دارد و این فساد منجر به زخمی کردن کار می‌شود.

او اذعان داشت: در بحث کشاورزی مردم ما نیازمند هستند و باید حداقل آب کشاورزی را برای مردم فراهم کنیم و هرجا که مانع هست رفع کنیم و حداقل آب کشت تابستانه تامین شود، در خصوص راه‌های روستایی و احداث راه‌های روستا‌های سیل زده از جمله جاده‌های خسرج باید پیگیری شود و اعتبارات سیل تامین گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
فقط بیمارستان درست کنید به خدا کافی یک بار بیاد مرکز بهداشت ببینه چه خبر اونجا بری کرورنا گرفتی