دو شهر استان همدان در وضعیت هشدار شیوع ویروس کرونا

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان در وضعیت هشدار شیوع کرونا قرار دارند.

دوشهر استان همدان در وضعیت هشدار شیوع ویروس کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در ارتباط ویدئو کنفرانسی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با استانداران اعلام شد در استان همدان شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان در وضعیت نارنجی و سایر شهر‌ها در وضعیت هشدار شیوع کرونا قرار دارند.

سید سعید شاهرخی، استاندار همدان گفت: اگر تداوم شرایط فعلی و رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی را داشته باشیم، محدودیت‌های کرونایی باز خواهد گشت.

او با بیان اینکه طی یک هفته ی اخیر شمار مبتلایان به کرونا در استان و کشور افزایش یافت افزود: مهم‌ترین اصل پیشگیری از این بیماری در ماسک زدن و پرهیز از حضور در اجتماعات عمومی از قبیل مراسم عروسی و عزاداری است.


 بیشتر بخوانید

شاخرهی از ضعف نظارت بر دستورالعمل‌های بهدشتی در اصناف، بازار و دستگاه‌های دولتی گلایه کرد و افزود: در این زمینه باید نظارت‌ها جدی‌تر ودر صورت مشاهده تخلف با آن برخورد شود.

استاندار همدان خواستار برخورد جدی پلیس اماکن و دادستانی با مالکان تالارهای متخلف شد و اظهار داشت: با توجه به اینکه احتمال شیوع کرونا در روزهای آینده زیاد است باید از گسترش این ویروس جلوگیری کرد تا شیب ابتلا به کرونا تند نشده و در بستری و درمان بیماران دچار مشکل نشویم.

دکتر حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان هم با بیان اینکه بیماری کرونا در اغلب استان‌های کشور ازجمله استان همدان شدت گرفته است گفت: تا دیروز هزار و ۳۹۹ نفر مورد مثبت به کرونا در استان همدان گزارش شده است که از این تعداد ۱۴۰ نفر جان باخته اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.