تعیین تکلیف ۲۸ قرارداد راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی مازندران

۲۸ قرارداد راکد و غیرفعال در دومین جلسه هیئت حل اختلاف داوری شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تعیین تکلیف شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ،گفت: در دومین جلسه هیئت حل اختلاف داوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان که بمدت ۲ روز برگزار شد در مجموع ۲۸ قرارداد راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی بهشهر، ساری ۱، بابلسر، بابلکنار، بشل، منصورکنده، بندپی بابل، ساری ۲ و شهدای محمودآباد و نواحی صنعتی گلوگاه و لاله آباد بابل، با حضور متقاضیان بررسی شد.

او افزود: در این جلسه داوری که با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بعنوان داور مرضی الطرفین برگزار شد ۱۹ قرارداد راکد به متراژ ۶۵۸۴۳ مترمربع فسخ قطعی و ۷ قرارداد راکد نیز منجر به اعطای مهلت جهت انجام تعهدات براساس رأی صادره قرار گرفت و همچنین پرونده ۲ قرارداد از دستور کار خارج شد.

موسوی گفت: تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد در راستای ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار، اشتغال جدید و حفظ اشتغالزایی گذشته، همراه با افزایش تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: فسخ ۲۲ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران

او با اشاره به اینکه براساس مفاد دفترچه قرارداد حق انتفاع از زمین شهرک‌ها و نواحی صنعتی، طرف قرارداد مکلف است تا یکسال واحد صنعتی خود را به بهره برداری برساند افزود: اعطای مهلت برای راه اندازی خط تولید باید بدرستی مورد پایش قرار گیرد و مشخص شود که هدف سرمایه گذاری و انعقاد قرارداد، ایجاد واحد صنعتی بوده و اگر احتکار زمین تلقی شود، بدون هیچگونه مماشاتی فسخ و خلع ید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: این شرکت بدون هیچگونه مماشات با آندسته از کسانیکه زمین برای ساخت و ساز واحد تولیدی از شرکت شهرک‌های صنعتی دریافت کرده اند ولی به هر دلیلی تاکنون نسبت به ساخت و ساز اقدام نکرده اند قرارداد آن‌ها فسخ و زمین به سرمایه گذاران جدید و دارای اهلیت سرمایه گذاری تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.