فاضلی: بلاتکلیفی لیگ برتر فوتبال بانوان مارا اذیت می‌کند

بازیکن تیم وچان کردستان گفت: تکلیف لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص نشده است و نمی‌توانیم برنامه ریزی کنیم.

فاضلی: بلاتکلیفی لیگ برتر فوتبال بانوان مارا اذیت می‌کند

شیوا فاضلی بازیکن تیم وچان کردستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تمرینات بدنسازی ام را در این روز‌ها دنبال می‌کنم و برای تمرینات هوازی به کنار ساحل می‌روم، زیرا منزل ما در شهر‌های شمالی کشور است. مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان پیش از عید نوروز سال ۹۹ تعطیل شد و اکنون حدود سه ماه و نیم از تعطیلی آن می‌گذرد. برگزاری مجدد رقابت‌ها اتفاق خوبی نیست، زیرا بازیکنان از شرایط مسابقه دور بوده اند و شروع بازی‌ها باعث آسیب دیدگی می‌شود.

او تصریح کرد: سه یا چهار هفته زمان نیاز است تا بازیکنان خودشان را به آمادگی برای برگزاری مجدد لیگ برسانند و به خاطر چهای بازی باقی مانده که نتیجه اش تاثیرچندانی در روند جدول نمی‌گذارد نمی‌توان سلامت بازیکنان را به خطر انداخت.

فاضلی افزود: تصمیم برای فصل آینده نگرفتم، زیرا هنور تکلیف لیگ مشخص نشده است و از نظر اخلاقی هم درست نیست، زیرا من با تیم وچان کردستان قرارداد دارم، من تمرینات خودم را دنبال می‌کنم.

بازیکن تیم وچان کردستان در ادامه گفت: تا زمانیکه ویروس کرونا شایع شود، لیگ منظمی داشتیم. مسابقات امسال بانظم بیشتری نسبت به شسال گذشته برگزار می‌شد، اما عدم حضور رسانه به ضرر تیم‌ها شد، اگر خبری از فوتبال بانوان انتشار پیدا نکند، حامیان مالی از لیگ حمایتی نمی‌کنند.

فاضلی تصریح کرد: امیدوارم همکاری‌های لازم صورت بگیرد و از ورود خبرنگاران ممانعت به عمل نیاید. بلاتکلیفی لیگ وضعیت بدی را ایجاد کرده است نمی‌دانیم چه طور برنامه ریزی کنیم، هیچ باشگاهی از عهده هزینه‌های برگزاری مجدد رقابت‌ها برنمی آید و ما هم نمی‌دانیم تکلیف چیست و این ما را اذیت می‌کند.


بیشتر بخوانید: پرداختی تیم فوتبال بانوان ملوان در ایام قرنطینه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار