نظارت جدی بر فعالیت تالار‌های پذیرایی کرمانشاه

نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه گفت : طی چند روز اخیر نظارت جدی بر فعالیت تالار‌های پذیرایی کرمانشاه صورت گرفت و با تالار‌هایی که فعالیت داشتند برخورد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سیروس گل عنبر نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه با بیان اینکه تالار‌های پذیرایی از اولین اصنافی بودند که با شیوع بیماری کرونا فعالیت خود را متوقف کردند و هنوز نیز بر اساس مصوبات ستاد کرونا در کرمانشاه مجاز به فعالیت نیستند، گفت : گاهی صحبت‌هایی درباره فراهم شدن امکان فعالیت تالار‌ها مطرح می‌شود، اما هنوز چیزی به صورت مکتوب به اتحادیه مربوطه اعلام نشده است.

او گفت : تا زمانی که دستورالعمل رسمی دریافت کنیم، همچنان فعالیت تالار‌های پذیرایی در کرمانشاه ممنوع است.

نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه افزود: البته این موضوع را رد نمی‌کنیم که برخی از این تالار‌ها که تعدادشان هم محدود بود در این ایام به صورت غیرقانونی مراسم برگزار کردند که بار‌ها به آن‌ها تذکر دادیم.

 گل عنبر ادامه داد: هم اکنون که وضعیت شیوع کرونا در کرمانشاه جدی شده نظارت بر تالار‌ها هم تشدید و با جدیت با تالار‌هایی که مراسم برگزار کنند برخورد می‌شود.

او از تشکیل اکیپی به این منظور خبر داد و گفت: طی چند روز اخیر اکیپی متشکل از رئیس اتاق اصناف، رئیس اداره اماکن، نماینده علوم پزشکی، رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف و ... به صورت جدی بازدید از تالار‌های کرمانشاه را آغاز کردند.

او با بیان اینکه نظارت بر تالار‌ها در سه محور اصلی جاده سنندج، جاده ماهیدشت و جاده سیاه بید صورت گرفت، ادامه داد: برای همه تالار‌هایی که باز بودند پرونده تشکیل شد و این پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع و برای متخلفین جریمه در نظر گرفته خواهد شد.

گل عنبر افزود: البته اکثر ۸۰ تالاری که در کرمانشاه داریم قوانین را رعایت می‌کنند و فقط چند تالار در این زمینه تخلف داشتند.

او همکاری خود مردم را نیز برای جلوگیری از برپایی مراسم در تالار‌ها ضروری دانست و افزود: اگر خود مردم اصرار و درخواست نکنند، تالار‌ها نیز در برپایی مراسم همکاری نخواهند کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار